Anonym bruker Skrevet 18. mars 2007 #1 Skrevet 18. mars 2007 min gjør ikke det, ler vel så å si ikke.. hører starten på latter innimellom... og prater ikke hver dag. men når hun gjør det så kommer det en del da.. men føler alle andre på hennes alder sprater og skravler og ler hele tiden.... min snakker heller aldri ute blandt andre, da er hun helt taus om hun ikke gråter.. men hun smiler masse da...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 18. mars 2007 #2 Skrevet 18. mars 2007 Prater og ler masse! Ler mange ganger om dagen, er ikke mye som skal til for at han skal le! Det kommer nok skal du se =)
Blomsterenglene Skrevet 18. mars 2007 #3 Skrevet 18. mars 2007 Sønnen min gjør ikke noe annet enn å smile å le.. Og snakker en del også.. kjefter på lekene bla. Kjempe artit å høre på...
Honningmelon Skrevet 18. mars 2007 #4 Skrevet 18. mars 2007 Jenta mi er heller ikke så veldig pratsom,og har ikke hørt så mye latter enda(blir 4 mnd på tirsdag).Men,smiler mye:) Eldstemann var helt annerledes,han lo skikkelig fra han var 3 mnd og skravlet hele dagen.
Grigri m/3 gutter Skrevet 18. mars 2007 #5 Skrevet 18. mars 2007 Min gutt ler ikke enda, men det ser ut som ler lydløst, han blokkerer liksom luftveien med tunga, gliser kjempebredt og slipper lufta i et stort ah! og så ser han ned som om han er sjenert. Han har også pratetak minst en gang om dagen, da babler han i vei. En gang fikk han sånn pratelyst kl 5 om natta! Han sover inne hos oss, så vi hørte det ja. Han hverken "ler" eller prater hos andre, da er han så opptatt med å kikke på folk. Smilene sitter mer løst hos han også, så han sjarmerer alle likevel.
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 18. mars 2007 #6 Skrevet 18. mars 2007 Nå er hun 5 måneder da,men hun var veldig sjip på latter. Måtte stresse en del med å få henne til å le. Men det ser ut så det kommer seg nå,så bare vent. Snuppa pratet en del før,men mindre den siste måneden.....Aner ikke hvorfor heller. kommer mer sånn "fiselyder" hehe.-..
Harald Ripultfør Skrevet 18. mars 2007 #7 Skrevet 18. mars 2007 snuppa mi har pratet mye helt fra hun var nesten nyfødt! Ler en god del også, men mest når hun blir kilt. Nå i det siste har hun begynnt å le når vi gjør noe hun syns er morsomt. Babyer er jo så forskjellige. Det kommer nok snart skal du se.
Mayken Skrevet 18. mars 2007 #8 Skrevet 18. mars 2007 Her smiles og skravles det dagen lang. I skrivende stund sitter jeg å hører på snuppa mi som ligger i kurven sin og prater (hun skal egentlig sove) hehehe Våkner ca kl 7 til en blid baby som ligger og prater med taklampa, er så herlig:) Hun ler når vi kiler henne eller gjør noe annet morsomt, men ikke sånn ordentlig ennå, har lest at det kommer i løpet av den 4. måneden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå