Gå til innhold

flere som er leie her nå?


lillemell-me.hærlige.gutter.

Anbefalte innlegg

bare venter til han skal gi et signal om at han vil ut. for er klar som et egg. lei av og vente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

lurer på om jeg slipper å vente lenger jeg.... sitter med veer nå jeg og har gjort det siden 8,30 idag morges... spennende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, drittlei! Begynner å miste troen på at det blir noe fødsel i det hele tatt jeg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er du her inne ennå, lillemell? da er det fortsatt mulig å sees på sykehuset i drm, for her er det heller ingen fødsel på gang ennå.... er 3 dager over termin i dag og hadde litt "menssmerter" i morges, men nå er det stille (forhåpentligvis før stromen!).. hold ut og smil :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

trudde det var noe på gang i natt hadde kynnere/ rier i natt hvert 10 min men nei da de stoppte etter mange timer kan tru jeg var irritert. vill jo ha den nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer denne!

Er "bare" 3 dager over, så jeg burde egentlig ikke syte når jeg ser det er andre her som har større grunn til å være lei.

 

Kan man seriøst bli desperat til slutt???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BAAAh!! E bare 4 dager over termin, men nå e det snart nok. Har hatt masesrier/kynnere i to uker nå, og det sliter sånn på.. Blir utrolig sliten.. I går ble jeg "strippet" av jordmor, og har 2-3 cm åpning, alt modent og lagt til rette for fødsel, hodet er festet og langt nede, så hvorfor starter det ikke?! (Trur den lille er sta jeg) Var egentlig foreberedt på å gå over siden jeg er 1.gangs, men JM gir meg så store forhåpninger hver gang jeg er der..

 

Haha, skikkelig sytete... :P Men nå vil jeg ha baby!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...