Gå til innhold

*setter hendene for munnen og roper høyt på Whipps*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for innlegget på tråden "min" - og ikke minst takk for sist! Jeg vet ikke helt hvor jeg finner deg her inne, så jeg prøver litt ulike forumer!

Jeg kunne også tenkt meg å snakket mer med deg/dere, men akkurat det tidspunktet var ikke det rette for small-talk ;) Det var utrolig gøy å se de utrolig skjønne barna dine! Så fine i dåpskjoler! :D

Regner med at du har hendene fulle nå om dagen, men om du har tid og lyst, så skriv gjerne en melding til meg her inne, ved å trykke på nicket mitt! Hadde vært koselig å "snaktes nærmere!"

Stor klem!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Caker, Whipps er mye på Dobbelt Glede (www.tvillingforum.com)

Om hun ikke ser dette, og om du vil, kan jeg sende henne en pm derfra.

Håper det går bra med dere. Husker deg godt fra bim.

Skrevet

Hei svanine!

Du er da snill da! :) Jeg er nok registrert på Dobbel Glede enda, selv om jeg ikke har vært der inne på evigheter, av forståelige grunner. Kikker innom der selv, jeg, og sender henne en pm.

Går fint med oss, Iver vokser og blir stor! Har passert 7 kg nå, er ni måneder (seks måneder korrigert) :)

Takk for tipset!

Skrevet

Så fint at det går bra med dere! Han har blitt stor gutt ja, litt større enn mine gutter som er 5.5 mnd.

Skjønner godt at du ikke er mye på DG. Det var en debatt der tidligere for de som har mistet en eller to, men den er borte pga liten aktivitet.

Kos dere videre. Tenker ofte på dere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...