Gå til innhold

Gikk alle her til etterfødsel kontroll??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg gjorde ikke 4 mnd siden fødselen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gikk til jordmora jeg hadde i svangerskapet på såkalt "etterkontroll". Men vi bare pratet:-) Hun sa at det ble mer og mer vanlig med færre undersøkelser nå, med mindre man hadde sting eller noe annet man ville de skulle sjekke.

Skrevet

Gikk til jordmor jeg og.. Tokk en sjekk ellers så bare snakket vi..

Syns det var greit..

Skrevet

ja, har faktisk vært to ganger, skal siste gangen i morgen.

hadde en egen lege til oppfølging under svangerskap (ikke fastlegen), så da skulle jo etterkontrollen vært hos han. men når jeg kom dit etter 6 uker turte jeg plutselig ikke å få noe "puttet inn" allikevel. så han fikk ikke lov, og han ba meg komme tilbake når jeg turte. så gikk jeg til fastlegen min, og hun gikk så grundig til verks i prating om kolikk, amming, prevensjon etc, at plutselig hadde hun ikke tid til gu'en. så den skal jeg på i morgen, 9 uker etter fødsel.

Skrevet

Hadde ikke tenkt til det, men jeg har nå skjønt at det nok er lurt. Jeg mistenker også at den ene riften ikke har grodd sånn som den skal...jeg synes ikke den ser helt ok ut og ikke pokker om jeg tør å ha sex igjen før det er sjekka. Drømmen er selvfølgelig om jeg må inn og splitte opp riften og sy om igjen. Au :-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...