Gå til innhold

hvor lang tid bruker dere å å pumpe ut ca.100ml?

Anbefalte innlegg

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

Jeg ødela den el.pumpen min og måtte kjøpe ny. Jeg kjøpte en manuell en, herregud så lang tid det tar.. og så tungt det er!! Er det noen som har noen tips om hvordan gjøre det raskere?

takker

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar vel en halvtime tipper jeg, 100 ml er ca det jeg har sammenlagt hver gang. Tror du bør gå over til elektrisk om du synes den manuelle er vanskelig, du kan også låne på helsestasjonen.

Skrevet

Har bare gjort det en gang og da brukte jeg vel ca 20 min tror jeg... Har elektrisk jeg da. Er glad jeg kjøpte det istedenfor en billigere manuell en gitt! Har dessverre ingen tips til deg, men lykke til! Pass på at du ikke får senebetennelse ;)

Skrevet

Med den elektriske brukte jeg 7 minutter og da kom det ofte mer enn 100 ml pr bryst. Hadde aventpumpe før, og kan ikke huske at det tok så lang tid da heller. Men så pumpet jeg som regel da jeg hadde spreng, enten om morgenen (barna sov 6 timer i strekk og da holdt det med en pupp, så jeg pumpet den andre), eller etter å ha vært borte fra dem noen timer....

Skrevet

på meg tok det 9 min å pumpe ut 150 ml.. kjæresten min tok tiden :P

Skrevet

isteden for å "pumpe og pumpe" så kan du holde den lenge inne, og trykke sjeldent, da kommer det mye fort.. hvertfall på meg.. ! hmm.. jeg er ikke så flink til å forklare... men jeg pleier å ta en varm dusj først, så trykker jeg på pumpa, så det blir en så "kumelking" effekt.. :P konstante stråler, på en måte..

jeg brukte forresten lang tid i begynnelsen, men nå går det fort som fy :)

Skrevet

5-10 min tenker jeg... spørs litt hvor sprengt brystet er .. he he .. på morran går det fort.. ca 5 min pr bryst da;=)

Skrevet

5-10 minutt med manuell pumpe. Kommer litt an på hvor sprengt brystet er, men aldri mer enn 10-12 min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...