adie Skrevet 18. mars 2007 #1 Skrevet 18. mars 2007 er sammen med en sjø mann...å det å være alene nå er jo litt kipt..men deilig å.... men merker at jeg er veldig selskapssyk nå som han er borte....
Gjest Skrevet 18. mars 2007 #2 Skrevet 18. mars 2007 Jeg er. Han er stuert, og jobber utenriks. Borte 5 uker, hjemme 5 uker... Hjemme nå. Gruer meg noe sinnsykt til han reiser. Han er så flink til å å hjelpe meg når han er hjemme... Ellers er d jo godt å være litt alene innimellom, men ikke nå som jeg er gravid.
Jeenie Skrevet 18. mars 2007 #3 Skrevet 18. mars 2007 sambo har jobbet på sjø i 10 år han, men nå har han jobbet på land i 2 år... kjenner det har vært godt å ha han hjemme litt... vi har vært sammen i litt over 3 år... nå har han søkt på masse sjøjobber igjen, og jeg tviler ikke på at han får seg jobb på sjø igjen snart, for med 10 års ansenitet er han vel ikke den som står nederst på lista...
fox`y Skrevet 18. mars 2007 #4 Skrevet 18. mars 2007 Min er matros,jobber 1 mnd på sjøen og er hjemme 4 uker.. er litt ensomt når han er borte og litt slitsomt oxo siden jeg har en liten en på 20 mnd og bekkenløsning for fult.men d går fint:) godt å være alene litt oxo...
mammamus Skrevet 18. mars 2007 #5 Skrevet 18. mars 2007 Jepp....Jobber på supply. Mest familiefiendlige yrket ever....... :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå