Gå til innhold

noen tips? ang tette neser og hvordan tømme dem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Linea er drit tett, men hun blir helt krakilsk når vi skal ta saltvann i nesa og suge ut snørret. Vi må holde henne begge to og selv da klarer hun snu seg unna. Hun blir kjempe sint, men er lerkeblid med en gang vi er ferdig... kunne godt tenke meg å slippe denne kampen hver gang!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Martin pleier å stikke hodet sitt i vannet når han bader og da kommer alt ut. Men dere må ikke gjøre det altså, tenkte bare hvis hun også pleie å leke under vann litt :D

Skrevet

bruk da en nesespray... mye enklere. mini får en sprut i hvert nesebor, så begynner han å puste med nesa sånn at snørret blir på en måte blåst ut, så da fjerner vi det. els bruker jeg en ørepinne om eg ser snørr der inni, til å ta det ut.

Skrevet

hahahaha jeg ser det for meg. Martin titter opp av vannet med snørret flommende i strie strømmer!!!

Skrevet

mm i nesa løser opp snørr......

Skrevet

men når det er vanskelig å få i henne saltvanns dråper fra pimpette, kan jeg ikke akkurat se for meg at det skal bli noe lettere å få hele puppen opp i nesa! ;P

Skrevet

Min linnea er også veldig snørrete og tett i nesa om dagen,vi bruker spray,og når jg bruker barne q-tips får å få ut d ytterste så kiler d sikkert litt,for da nyser hun,og ut kommer d mengder me snørr,hehe.så nysing hjelper her.

Skrevet

la babyen ligge på magen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...