Gå til innhold

noen med de samme plagene eller erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg går i mrgn inn i min 26 uke..

den siste uka har jeg hatt skikkelig med murringer i ryggen og helt rar i kroppen. har sjekket urinen og har ikke urinveisinfeksjon.

på fredag hadde jeg så vondt i ryggen at d var vodnt å sitte nesten, litt vont i underlivet også

kom litt blod i do når var der, ringte mamma(jordmoren min:)hun trodde jeg hadde overanstrengt meg, hadde tørka badegulvet vårt for vann pga vannlekasje en dag før, og trodde d kom av noen blodkar, skulle ringe henne igjen om d ble noe mer eller om jeg ikke følte meg bra. har ikke kommet noe mer blod men hadde skikkelig murringer i ryggen, de kommer gjerne utover dagen..blir så sliten og sur av dette:( noen fler eller noen med erfariiger?har ikke murringer fra mrgn av idag, men kanskje de dukker opp i løpet av dagen...

er ikke bekkenet mitt som er begynt å bli kronglete..:(?hadde ikke plager med dette sist. er masse liv i magen så alt er bra der..

ha en fin dag..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg villle i hvertfall tatt det heeeelt rolig hvis jeg var deg. Hvis livmora di lett blir påvirket av anstrengelser er det ikke vits i å provosere...

Bekkensmerter er jo så forskjellige fra kvinne til kvinne, kanskje det er det du har. Kommer gjerne dagen etter en slik anstrengelse. Jeg får mest vondt i halebeinet og foran, men også korsryggen knirker hvis jeg styrer på for mye.

Hvil deg masse i dag, og ta livet piano de neste dagene, så skal du se d går så fint så :)

Så flott å ha mamma til jordmor da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...