Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 18. mars 2007 #1 Skrevet 18. mars 2007 Noen som vet? Mamma sa at jeg hoppa over og krabbe, gikk rett frå og åle til og gå/reise meg!
Sessa ruger igjen... Skrevet 18. mars 2007 #2 Skrevet 18. mars 2007 Vet om flere som har hoppet over krabbingen. Vet også om mange som åler leeeeeeeenge... Så Lukas bare åler seg han og. Linea har begynt å få ganske stor fart på ålinga nå, men har faktisk i små korte intervaller stått på alle fire i lekegrinda og i senga si... kanskje det er håp. Når jeg prøver å sette knærne under henne på gulvet holder hun på å le seg i hjel.
Gjest Skrevet 18. mars 2007 #3 Skrevet 18. mars 2007 Gutten min ålte seg frem i et par mnd. før han begynte å krabbe.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. mars 2007 Kun åling her ja, i turbofart :-) Han spenner med fotene, men til ingen nytte :-p Blir nå sterk armene vartfall :-) Han kommer seg opp på alle 4 en sjelden gang, men tror ikke han skjønner helt at han gjør det :-) I dag er det 1 mnd siden han begynte med åling for fult :-) Hehe, ser for meg du står å skal "hjelpe" henne og hun bare ler av deg :-)
belli72 Skrevet 18. mars 2007 #5 Skrevet 18. mars 2007 Mine ålte seg fra de var 6-7 md til de var rundt 9 måneder, men det varierer selvsagt veldig fra barn til barn. Har inntrykk av at det går noen måneder før de knekker krabbekoden.
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 18. mars 2007 #6 Skrevet 18. mars 2007 Snuppa vår kryper og krabber om hverandre. Begynte å reise seg opp på alle fire før hun krøp.
Sessa ruger igjen... Skrevet 18. mars 2007 #7 Skrevet 18. mars 2007 jeg tar liksom tak rundt lårene hennes og dytter de inn under kroppen... tror nok jeg treffer et punkt hvor hun er veldig kilen.
Diadora Skrevet 18. mars 2007 #8 Skrevet 18. mars 2007 Begge guttene har ålt seg siden de var 6mnd.Kun en som krabber, han begynnte og krabbe da han var 8mnd.
hillan78-Gutt.2/4-06 Skrevet 18. mars 2007 #9 Skrevet 18. mars 2007 Gutten min begynte å åle seg da han var ca 7 mnd. Nå er han snart 1 år og åler fortsatt. Han har full kontroll når han står på alle 4 eller på knærne men krabber altså ikke og kommer nok ikke til å gjøre det før han går heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå