Larena Skrevet 18. mars 2007 #1 Skrevet 18. mars 2007 Jenta vår er nå 14 mnd og jeg tenker på å kjøpe en trille som vi kan ha med på kortere turer, fly etc.Jeg vil gjerne ha en som man kan legge ned for å sove i, og som man kan kjøre med barnet rett i mot seg når man triller (altså at barnet ser på meg, og ikke utover) Samt at den skal være lett å klappe sammen....Finnes dette eller? Noen som har noen gode forslag eller erfaringer?
Stor_smil Skrevet 18. mars 2007 #2 Skrevet 18. mars 2007 Vi kjøpte akkurat Basson Hasta fra deal.no. Den kostet 990,- og for 1,- fikk vi den levert på døren etter ca to uker. (JA! EN krone!). Det er vel ikke en trille, men en "mini-vogn". Syntes den var bra til den prisen,og veier bare i overkant av 8 kg.
mamma.com Skrevet 19. mars 2007 #3 Skrevet 19. mars 2007 Jeg har tittet litt på den hasta-vogna og vurderer å kjøpe den. Er dere fornøyd? Synes den ser stødig og solid ut, er den det? Er den veldig liten/lav når den er oppslått? (Vi er nemlig begge ganske høye.) Blir den liten og lett å håndtere sammenlagt?
*3 prinsesser* Skrevet 20. mars 2007 #4 Skrevet 20. mars 2007 Maclaren reisetrille skal være veldig bra....Den blir veldig liten sammenlagt. Men der sittter barnet og ser fra deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå