*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 18. mars 2007 #1 Skrevet 18. mars 2007 I dag var det min tur å stå opp med henne. Vi sto opp litt før kl sju og var akk ferdig med morgenstellet da Teletubbiene startet på barnetv kl sju. Jenta vår satte seg for å se. Hun er bare så glad i dem og går rundt og sier lala to (Po) hele dagen, he he. Hun er 16 mnd. Mens hun så på lala og po, så benyttet jeg tiden til å lage mat til oss og å gjøre litt husarbeid. Etterpå spiste vi en god frokost og nå er hun blid som en lerke der hun sitter å leker med lekene på gulvet, he he Veldig god start på dagen, ingen surking!!! Ha en fin dag dere!
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #2 Skrevet 18. mars 2007 Glemte å skrive at hun sov natten gjennom i sin egen seng for første gang på veldig lenge! Så mamma og pappa har fått en god natts søvn!
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 18. mars 2007 #3 Skrevet 18. mars 2007 høres deilig ut å sove hele natten :-) Vi har en på 13 mnd, som ikke gjør det for tiden... Jeg har stått opp med ham i dag, og vi så teletubbiene sammen vi da :-) har akkurat spist frokost, og han er litt sur for et eller annet, men det går nok snart over... Ha en fin dag videre også :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå