Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg endelig fått ut fingern og kjøpt første og andre sesong på DVD. Har jo ikke sett noen episoder før. Er fortsatt preget av jet-lag og kom meg bare gjennom to episoder i går før søvnen tok meg, men jeg gleder meg til fortsettelsen :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He, he.. Rammet av gruppepresset her inne...? God fornøyelse. Når man først kommer inn i den er den virkelig fengende!!!!

Skrevet

Greys er et must.....!!! *smiler*

Jeg har sett alt som har gått i USA, og det blir ikke mindre fascinerende etterhvert...

PS! Velkommen tibake til gamlelandet forresten!

Skrevet

Jeg har skjønt at det er et must. Hva skal jeg snakke om mens dere spekulerer på kjærester og intriger liksom? Nå har jeg tenkt å bli en av gjengen og vite hva dere snakker om...

Skrevet

*ler*

Ja , for det er det eneste vi snakker om..........??????? *skratter*

Livet dreier seg kun om Greys....

Skrevet

......but of course............;-))

Skrevet

Ja, er det ikke sånn da - at hvis jeg ikke ser på Grey's så får jeg ikke være med i gjengen?

Trodde vel ikke helt det, men dere har klart å gjøre meg nyskjerrig :-)

Skrevet

du har forstått riktig, Grey's er en slags inngangsbillett.... men nå er vi jo mange som ikke henger med i svingene likevel, fordi de nye episodene i sesong tre virvler rundt på østlandet.... du skal se de dumper inn til deg også, når du har kost deg gjennom de to første sesongene :-)

Skrevet

Å fillern, er det Greys som er inngangsbilletten til gjengen?

Hahahahahahaha, jeg lar meg ikke lure og biter ikke på.

Ennå....

Skrevet

never say never my friend ;-)

Skrevet

Jeg er sikker på at du sitter og sniktitter på Greys Karomamma;-)) Fordi du er så nysgjerrig på alle disse Mc`ene vi har diskutert:-))

Og det er fremdeles sånn at McDream er best. McVet er jo bare heeeeelt ut da:-)))

Skrevet

He he he... tro hva du vil, du :)

Jeg har aldri, jeg gjentar ALDRI, sett en episode av hverken Grey's eller Frustrerte Fruer... Yes, det er faktisk mulig! Det er ikke at jeg ikke ser på TV, men jeg ser på Grissom og CSI Las Vegas...

Skrevet

Noen kjekkinger med der eller;-)))

Skrevet

Oh yes!! Og så er de så glupe noen av dem :)

Skrevet

GÅREANDETADU?????????????

Både smart og kjekk!!!

SERR??????

Skrevet

Selvfølgelig!!!!

Skrevet

Må eg til med dette til slutt eg og altså? ekje det nok å ha sett to episodar, eller kanskje det var tre...

Er strengt tatt ikkje alltid nødvendig å sjå seriane heller, det viktigaste blir alltids diskutert opp og i mente her, så vi som ikkje er innvidd får med oss endel uansett, he-he-he. Men serien er god den. Har berre ikkje blitt hekta, og det er like greit...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...