Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minstemann og jeg startet dagen tidlig. Nå har jeg satt en deig til rundstykker så søndagsfrokosten blir deilig. Minstemann forlangte stearinlys på bordet, så nå sitter han der med sin første frokost og koser seg. Ute er det dessverre grått og ekkelt, dette blir vel en innedag med kaffe latte og gulrotkake...

Ønsker dere alle en fin søndag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flink du er en søndagmorning:) Ble litt inspirert.....Her er det også grått og litt vind,håper det ikke blåser mer,tenker på trilletur når knott skal sove:) Fin søndag ønskes deg og dine også!!!

Skrevet

Godt å høre at vi er flere som er tidlig på'n i dag!! På benken står nå både grove boller, vanlige boller og kanelsnurrer til heving. Både liten og stor får venninnebesøk utover dagen og da trengs store porsjoner av både dette og latte, ja -))

Leo er allerede i gang med formiddagshvilen sin og det to eldste spiller julesanger for full guffe på stereoen... Tror jeg rett og slett skal benytte anledningen til litt egenpleie på badet og gi blanke i at solen skinner ute. For den snøen som kom i natt var IKKE med i mine ønsker så den tror jeg vi boikotter, he, he...

Skrevet

Oops, litt raskt der;

Skulle jo selvsagt ønske deg og dine en riktig god søndag da!!!!

Skrevet

Takk for det:-)

Her er det strålende flott med knallblå himmel og sol:-)

Lille rosa sitter nå under bordet og koser med bamsene sine, mens resten av huset ligger og sover ennå. Vi har hatt en deilig og lang frokost lille frøken og jeg:-) Deilig med late morgener. Vi skal til Asker i bursdag senere i dag, og jeg håper været er fint der, så vi kan trille en tur:-)

Ha en fortsatt flott søndag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...