Anonym bruker Skrevet 18. mars 2007 #1 Skrevet 18. mars 2007 hei hei!! kan jeg gi gutten min peanottsmor? VET at det ikke er det sunneste alternativet....men bor i utlandet, og naar jeg gir han skive er jeg ganske tom for ideer med tanke paa paalegg! vet at de ikke skal ha peanotter foer de er 5 aar..... anyone knows?
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2007 #2 Skrevet 18. mars 2007 jeg ville nok ikke gitt det når han er så liten nei
Nickeguri Skrevet 18. mars 2007 #5 Skrevet 18. mars 2007 På grunn av at en del barn reagerer allergisk på peanøtter. For noen kan det gi alvorlige reaksjoner. De fleste vokser dette av seg, sånn at de tåler peanøtter når de blir eldre. Du finner litt info på denne linken: http://www.barnelegesenteret.com/newsite/scripts/view_article.asp?ID=159
Nickeguri Skrevet 18. mars 2007 #6 Skrevet 18. mars 2007 Jeg skrev litt uklart angående å vokse det av seg. Nei, alle vokser det ikke av seg.....
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2007 #7 Skrevet 18. mars 2007 Jeg ville ikke gitt det. Har du prøvd forskjellige smøreoster og vanlige myke oster de har ofte i utlandet , kjøttpålegg, posteier,fiskepålegg, syltetøy med lite sukker? Jeg vet ikke hvor i utlandet du bor men mange land har butikker som selger kaviar,prim, makrell i tomat og annen norsk pålegg.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2007 #8 Skrevet 18. mars 2007 hehehe........ de har IKKE det her!! eneste jeg finner er Philidelpiaost...og har litt syltetoy (som smaker dritt!!)
Gjest Skrevet 19. mars 2007 #9 Skrevet 19. mars 2007 På grunn av sterk allergifremmkalling fra nøtter, trodde jeg at man skulle unnga all form av nøtter, frem til de var 3 år. Men det er vel mange alternativer? Du skriver ikke hvor du bor, men hva med smøreost, kjøttpålegg, ost, syltetøy (iblant) banan, prim, leverpostei, makrell i tomat osv...
Gjest Skrevet 19. mars 2007 #10 Skrevet 19. mars 2007 hehe....leste akurat svaret ditt ovenfor Hvor bor du????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå