Gå til innhold

Haha! Gravid-undertøy.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et hav av de billige hotpantsa de selger på H&M i trepakninger som standardundertøy.. Men jeg synes at av og til nå som jeg har begynt å få litt mer på magen - at de "skjærer" magen på en litt stygg måte på innsiden av klærne mine.

Så, jeg gikk til innkjøp av en graviditetstruse. Sånn som går opp over magen. Nå fler jeg meg rent påkledd her jeg sitter.. Trusa går opp til puppene, og bh-en jeg kjøpte sammen med (sånn.. "fancy" sømmeløs uten spiler og sånn) går ned til 2mm over trusekanten.

Er litt som å ha på hvit badedrakt, dette, nesten. :-D

Kjæresten lo godt, og mente at det i alle fall ikke så spesielt sexy ut ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe..ja det hørtes fryktelig sexy ut ;o)

jeg brukte ikke sånn sist jeg gikk gravid..og blir vel neppe å bruke det denne gangen heller...syns de ble for store :)

Skrevet

huff da.. jeg har sett disse gravid-trusen som ser helt enorme ut. Hvis man har på seg en sånn og en gravid-bukse med strikk i livet blir jo magen sikkelig påkledd... ;)

Lages det ikke gravid-truser som skal gå under magen? Tror det ville vært mer praktisk og kanskje sett litt mer 'sexy' ut....

Skrevet

Hi hi, er super sexy det undertøyet der ja!!! :) Som om ikke mange av oss føler oss usexy nok fra før... :)

MEN: hadde sånt sist jeg gikk gravid, og mot slutten var det det eneste jeg brukte. Da forsvant forfengeligheten min rett ut døra. Var stor som et fjell og komfort var alt jeg tenkte på. :)

Foreløpig går det greit med de vanlige trusene mine, men skal gå til innkjøp av "badedrakt" etterhvert jeg også. :)

Skrevet

har gått me disse trusene lenge jeg hehe..brukte slike når jeg gikk me 1 mann oxo.. bedre enn å ikke fryse på magen(gjør d ofte) åsså blir den finere og rundere,ikke en strek midt oppå magen... du er sikkert kjempe sexy hehe,føler meg iallefall d jeg hahahahahaha...

man må tenke på at mann skal ha d litt behagelig oxo:) jeg fikk veldig til merker som var veldig røde og ømme da jeg brukte det vanlige undertøye mitt....så hær blir d "badedrakt" fram til fødselen... ganske go stundt til ennå da:)

Skrevet

Jeg har kjøpt boxerne fra Pierre Robert, de er MYKE og veldig behagelige... De gir ikke meg merker og smerter i hvertfall....

Jeg hadde kjøpt en slik og prøvd om jeg var deg.... Jeg tror ikke jeg takler å bruke gravid truser... føler meg nok oppkledd meg gravid buksene langt oppe på magen..

He he

Skrevet

Ho ho.... Kjøpte meg selv gravid-strømpebukse på Lindex i går, den gikk også til under puppene så når jeg hadde på meg den og bh så det bare ut som jeg gikk i en veldig ulekker catsuit;) God komfort går forran forfengelighet nå ja, helt enig. Men jeg synes også de kunne laget noen som gikk under magen, men det er kanskje best de går over uansett?? Støtter opp litt:)

Skrevet

Hihi.

Nei, det er ikke spes sexy, men ganske deilig/behagelig. Dog er det kun til bruk under noen av klærne mine, for i det store og det hele, har jeg det fint med det vanlige undertøyet.

Jeg ser for meg det blir mer praktisk senere i svangerskapet. Foreløpig har jeg jo nesten ikke mage - så denne gangen var bare en "test-run" :)

Skrevet

Det så ikke dumt ut.. Men jeg innbiller meg det er "vanskelig" å finne slike truser som passer til alle mager. For sånne man trekker opp over - de passer jo stort sett til alle, liksom. Men innbiller meg at nedre del av magen er vanskeligere å tilpasse.

Men, jeg vet at babybutikken her oppe selger slike truser. Så litt senere i forløpet kan det hende jeg tar turen opp og leter opp en to-pakk eller så.

Jeg gidder tross alt ikke kjøpe 1000 graviditetsklær, når jeg likevel bare skal være gravid i fire måneder til.

Skrevet

Bruker foreløpig de gamle stringtrusene mine, jeg. Har alltid foretrukket "low cut", siden de legger seg pent under den vanlige fleskemagen, og hittils har de da holdt seg pent under babymagen også, uten strekk eller strek. ;)

Er ikke så keen på å kjøpe bestemortruser, siden jeg kommer til å vralte rundt med størst mage midt på sommeren, og jeg tror jeg kommer til å dø av varme dersom jeg kler på magen flere lag med stoff...

Har lest at en del butikker (Den Kule Mage) visstnok har stringtruser og "sexy" undertøy for gravide, mulig jeg må sjekke der om de vanlige ikke holder lenger.

Skrevet

Jeg har kjøpt postordre truser for gravide (la red route), som er helt vanlige, bare mer elastiske (ikke som går opp til armhulene...). Ellers kjøper jeg sånne vanlige bomullstruser på H&M, men hver gang jeg er innom må jeg opp en størrelse... Er ikke veldig elastiske, men de varer ihvertfall et par måneder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...