Caelyn Skrevet 18. mars 2007 #1 Skrevet 18. mars 2007 Lurer veldig på hva dette egentlig er: Har stadig vekk i kveld fått smerter/ubehag nederst i magen, nesten litt så det kniper og gjør vondt når jeg klemmer der. Magen er litt hardere enn vanlig. Smertene ligger rundt og under navlen - er kraftigere enn de vanlige "mensmurringene" og stikningene jeg har. Kan vel umulig være kynnere, siden jeg ikke er mer enn 15 fullgåtte uker og det varer lenger enn såkalte kynnere skal (har søkt opp på nettet). Sikkert et dumt spørsmål, men er det vanlig? Vanskelig å kunne forklare smerten/ubehaget synes jeg.. Er ikke sånn at jeg føler for å skrike ellernoe, er bare merkelig. Termin 5. september - 15+6 (ca) Håper noen kan svare.
*dragonfly* Skrevet 18. mars 2007 #2 Skrevet 18. mars 2007 -rekner med at du har det samme som meg. De "trådene som holder livmora på plass, strekker seg og livmora strekker seg/vokser, det er ofte smertefullt. Jeg drog til legen med det, men han sa at jeg måtte bare gå hjem og ikke bekymre meg. Jeg har også hatt nesten som noen små kynnere . De river fra magen , nedover, skjeden og nedover låret. Dette blir verre når jeg stresser , så da er det viktig å ta det litt mere med ro.
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 18. mars 2007 #3 Skrevet 18. mars 2007 Jeg også har hatt dette, hender jeg får det nå også (er i uke 28)....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå