Kummin&Lillesel Skrevet 18. mars 2007 #1 Skrevet 18. mars 2007 Jeg har forferdelig lyst på en av de t-skjortene hvor det står Don't touch på magen. Men jeg aner ikke hvor de selges hen? Noen som vet?
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 18. mars 2007 #2 Skrevet 18. mars 2007 Her er en link til den på svensk i allefall... http://www.bebistrojan.se/familjetorget/default.asp?Link=sida.asp&Meny_Id=7 D er d beste jeg kan hjelpe deg m
♥ nr3 i juni 2011♥ Skrevet 18. mars 2007 #4 Skrevet 18. mars 2007 Jeg har kjøpt noen t-skjorter i BIM-shoppen og villle bare si at jeg liker de kjempegodt!! De er komfortable og har morsome tekster/trykk. Anbefales! Hvis du ser på mitt nick har jeg på meg en slik t-skjorte...
Kummin&Lillesel Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. mars 2007 Jeg trodde også at de solgte det på BIM-shoppen, ja.. Men jeg får beskjed om at den er nede. Og at man kan skal shoppe på nine.no i stedet.. Men der finner jeg den ikke. Men om de har, så kjøper jeg helt klart på BIMshoppen. Jeg har nemlig syntes at de t-skjortene ser forferdelig gode ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå