Gå til innhold

Er det mensen jeg har fådd?? Allerede....:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille gull var ikke 8uker en gang.. så begynte jeg å blø..:( Full ammer så hadde håpet jeg skulle slippe en stund til! Men blør ikke så mye.. Men etter det er gådd 6uker er det jo ikke renselse lenger? Hmmm...

DRIT!!! Flere som har opplevd det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når renselsen er over kan det gå en liten stund så kommer det en til blødning; skorpen som blør ut. Men det kan jo være mensen også, her gikk det 7 uker etter fødsel (med fullamming) så var mensen på plass igjen..

Skrevet

Jepp!!

Fikk mensen i går, akkurat 6 uker etter fødsel!!!

LITT misunnelig på de som slipper mensen i et år og slikt da!!!!!!

Fullammer også enda...

Men, men, fruktbare er vi iallefall :o)

Skrevet

har hadd den siste renselsen tror jeg.. for det var opphold en stund, for så at det kom en liten blødning igjen. men det var innenfor di 6ukene.. er vell mensen da!! Heldig vi da;)

Skrevet

ja vil si det... Men synd jeg ikke har bruk for det da!!! Er HELT ferdig med det der gravid styret;) ALDRI mere.. he,he!!

Skrevet

Tror nok jeg er ferdig å... Litt trist egentlig

Men har to nydelige barn da :o)

Skrevet

Etter 6 ukers kontrollen fikk jeg resept på p-piller, og tror jaggu jeg fik kmensen midt i pillebrettet:) Så det virker som det er "på an' igjen" her :/

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Da er det bare å bli gravid igjen!:P 5-6 uker etter renselsen begynte jeg å blø rester igjen (var helt klart at det ikke var mensen for det var helt anderledes og varte litt lenger), men så 9 uker etter renselsen fikk jeg det som jeg tror var mensen, men det var uvanlig det også (blødde så mye, og hadde smerter i mange dager, noe som aldri har skjedd før), men så blei jeg jo gravid mens jeg venta på at jeg skulle få mensen igjen, så det var det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...