Bare jeg er meg :o) Skrevet 17. mars 2007 #1 Skrevet 17. mars 2007 Titta på profilen din. Våre to håpefulle er like gammle nesten,hehe. Har en som er født i november 2000 og mini er født 30 april 2006:)) Flott aldersforskjell syntes jeg da.
dritgrei hei hei! Skrevet 17. mars 2007 #2 Skrevet 17. mars 2007 enig! Det er helt topp, jeg har tenkt på det mange ganger, og vurdere å la drømmen om syv barn vike for den perfekte aldresforskjell og gå for tre små ting i stedet.... men vil de holde sammen som voksne da? det tenker jeg på, for da blir det jo 11-12 år mellom eldstemann og en liten promp... Men akkurat nå er livet elt topp, med en storebror som elsker lilllesøsteren sin, og en lillesøster som forguder storebroren sin. Det er rørende å være vitne til! :-)
Maud Skrevet 18. mars 2007 #3 Skrevet 18. mars 2007 Mine to er født i 1999 og 2005 og det fungerer så utrolig bra. Storebror er stolt, interessert og snill. Minstemann forguder storebror. Hadde ikke tenkt at aldersforskjellen skulle være så stor, men livet valgte det annerledes og så er det altså så bra. Hos meg blir det maks tre og det blir ikke seks år mellom minstemann og nestemann hvis det blir et barn til. Mannen min er 16 år yngre enn sin eldste søster og 7 år yngre enn den yngste. De er veldig knyttet til hverandre nå som voksne, så det går an...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. mars 2007 #4 Skrevet 18. mars 2007 Alder ingen hindring er min erfaring:-) Har 3 som det er store sprang mellom og jeg tror at de kommer til å holde tett sammen i voksen alder også, utifra min egen erfaring, men også utifra hva som blir lagt som grunnlag for dem nå. De ser det samholdet både jeg og sambo har med egne søsken og jeg tror det legger et godt grunnlag for barna:-))
Bare jeg er meg :o) Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. mars 2007 Det er 10 år mellom meg og lillebror.Jeg har "dratt" på han støtt jeg *ler* Var så stolt av han:) Men nå har vi hatt en periode på noen år hvor han har levd sitt liv og jeg mitt.Dere vet...jenter,bil og party og jeg storesøster lever som mamma med mann og barn:) Nå er han 20 år og har blitt roligere."plutselig" oppdaget at han er onkel til to kule gutter som han sier.Stikker innom stadig og det er sååå koselig.Regner med at om noen år til nå så blir det mer kontakt. Er 20 år mellom min tante og pappa.Hun er 5 år eldre enn meg:) Hun og pappa har nok aldri hatt et nært søkenforhold,men henne og meg derimot er veldig nære:))
dritgrei hei hei! Skrevet 18. mars 2007 #6 Skrevet 18. mars 2007 fint å vite at aldersforskjeller funker.... det er jeg glad for! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå