Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg merket "bobling" i magen fra ca 19uke.. mens spark kjente jeg da jeg var ca rundt den 22uka. men det er veldig forskjellig fra person til person:O)

Skrevet

jeg er i uke 19, og har ikke kjent noe enda!

Skrevet

Er veldig individuelt! Noen kjenner liv like inn i 2.tri, mens andre ikke kjenner noe før de er flere-og-tjue uker på vei... Så det er helt umulig å si når du vil kjenne liv. Det er også avhengig om en har foranliggende morkake, da tar det lengre tid å kjenne liv, sies det... Det kommer når det skal, og du kan glede deg! Det er en fantastisk følelse! :)) Kos deg med magen! :D

Skrevet

Er så spent, er i uke 14 nå og i dag kjente jeg noe merkelig akkurat som noen små bobler nederst i magen varte kansje 4-5 sekunder og det var i allfall ikke luft. Jh hadde akkurat støket meg litt hardt over magen. Ikke kjent det før og ikke senere i dag heller.

Skrevet

Vanskelig å si, men det KAN jo være...? :))) Men det kan jo enda ta mange uker til du er sikker på om det er liv du kjenner, så smør deg med tålmodighet. :) Kos deg!! :)))

Skrevet

Tusen takk, ja jeg skal kose meg og gleder meg til tiden som kommer!

Skrevet

jeg kjente liv før uke 12, men begynte ikke å sparke ordentlig før uke 18-19.. :)

Skrevet

Jeg er i uke 22 nå,og er ikke mer enn 3 dager siden jeg kjente det første tegnet til liv der nede!

(Jeg er forøvrig førstegangsgravid)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...