Anonym bruker Skrevet 17. mars 2007 #1 Skrevet 17. mars 2007 Vi satt å koste oss i sofaen, jeg og sambo, spilte spill, drakk litt vin og lo til Løvebakken på TV. Han ble i så godt humør at han like godt stakk ut til en kompis for å dra ut på byen. Føler meg skikkelig dritt her jeg sitter.........så koselig var jeg å være sammen med.
selfangerkjerringa Skrevet 17. mars 2007 #2 Skrevet 17. mars 2007 åh! jeg hadde blitt dritforbanna hadde det vært meg!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2007 #3 Skrevet 17. mars 2007 åh, det var dårlig gjort da:( Skjønner hvordan du føler deg, ja...
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 17. mars 2007 #4 Skrevet 17. mars 2007 Så koselig at du gjorde han i godt humør da : ) Er sikker på at det ikke var vondt ment.. Noen ganger er man i humør til hjemmekos og andre ganger vil man bare ut av huset litt, uten at det nødvendigvis hadde så mye med deg å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2007 #5 Skrevet 17. mars 2007 Kanskje ikke, men det var han som bretta ut armkroken å sa at vi skulle kose oss.... så derfor blei jeg skuffa...
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 18. mars 2007 #6 Skrevet 18. mars 2007 Det er ikke du som skal føle deg dritt, for det er tydligvis han som er dritten der! Ikke opplevd det samme selv da, for sambo gidder ikke engang kose med meg før han går ut...
*1D* Skrevet 18. mars 2007 #7 Skrevet 18. mars 2007 Mannfolk noen ganger;( Noen ganger er det greit å si i fra om at det ikke passer da.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå