(-: Ida&Tilde sin mams :-) Skrevet 17. mars 2007 #2 Skrevet 17. mars 2007 kaviar er iallfall helt greit. men hørt at en ikke skal spise fårepølse fordi det er spekemat.. tror nok salami og kommer under denne kategorien:-(
liljamin Skrevet 17. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. mars 2007 uff! jeg spiste nettopp en brødskive med salami...
Twins i magen <3 Skrevet 17. mars 2007 #4 Skrevet 17. mars 2007 Tror ikke du ska bekymre deg så mye... hva spiste folk før i verden da? Masse spekemat! Selv har jeg spist salami flere ganger... og det har jo gått fint det
liljamin Skrevet 17. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. mars 2007 det er sant! jeg tror nok at vi ofte bekymrer oss for mye..takk for svar:)
Gjest Skrevet 17. mars 2007 #6 Skrevet 17. mars 2007 Jeg spiser spekemat, eneste jeg passer på å dypfryse 3 dager er parmaskinke. Passer bare på at det er god tid før den går ut på dato. Fikk beskjed fra jordmor og lege at dette er helt sikkert og ikke noe å bekymre seg for.
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 17. mars 2007 #8 Skrevet 17. mars 2007 jeg spiser salami på ALLE brødskivene mine til frokost,lunsj og kveldsmat!Og det skal jeg fortsette med til jeg går lei!Namnam!
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 17. mars 2007 #9 Skrevet 17. mars 2007 Jeg spiser også salami Tenker ikke så mye over hva jeg "kan spise og ikke kan spise,",,,,,Spiser det jeg har lyst på...!
junibarn:) Skrevet 17. mars 2007 #10 Skrevet 17. mars 2007 Tror ikke det er så farlig å spise salami, men har hørt at det kan være smart å fryse salami-pakken i 3-4 dager først
2småihus!:) Skrevet 18. mars 2007 #11 Skrevet 18. mars 2007 Her spises det salami hver dag! Tror enkelte blir litt hysteriske i forhold til alt man ikke bør spise og sånn....men jeg tror at det som er viktig er at den er så fersk som mulig,og ikke har ligget mange uker i kjøleskapet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå