Gjest Skrevet 17. mars 2007 #1 Skrevet 17. mars 2007 på denne siden blitt lysegrønne hos meg! Har lest alle innleggene på førstesiden:-) Det har jeg aldri gjort på noen annen side her inne. Er så utrolig mange kloke, morsomme, reflekterte, givende, artige, delende, fnisende og (u)modne damer her inne. Så mange fantastiske historier på godt og vondt, og usedvanlig mange morsomme innlegg. Her liker jeg meg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå