Gå til innhold

Skravletråd for oss med termin mellom 15.mai og 15.juni

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå blei jeg litt usikker på hvor jeg skulle melde meg på, men prøver her =)

Har jente på nesten tre fra før, bor i oslo med sambo (og snart storesøster) har termin 28.mai.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spiller vel kanskje ingen rolle hvor dere melder dere på. Men kan jo være greit å holde begge trådene oppe. Jeg kan oppdatere fra begge jeg, hvis dere syntes det er greit da.

Skrevet

hmmm. skrev meg på den andre jeg da.. hehe. men skriver meg på her oxo.

Jeg bor i Gausdal,15 min fra Lillehammer, sammen med min kjære samboer og våre to pusekatter. Venter vårt første barn, som blir en gutt, den 27.mai.07.

Skal føde på Lillehammer sykehus.... noe jeg ikke ser fullt så fremtil.. gruer meg mye til fødselen.

Koselig å omsider kunne være med på en skravletråd:)

Skrevet

Hei hei. Jeg vil også være med. Venter mitt 4. barn 25. mai. De tre første barne er fra første ekteskap og er 7, 11 og 13 år, to jenter og en gutt. De gleder seg veldig til å få en lille bror. Ellers er jeg akkurat blitt sykemeldt 100% pga BL og mye kynnere. Har fått beskjed om å sette ned tempoet, derfer blir det mye bimming på meg om dagen og denne tråden er dermed perfekt for meg :o)

Gleder meg til å bli bedre kjent med dere.

Skrevet

Hei! Termin 22 mai, venter en liten odelsgutt... Barn nr. 1. Veldig spennende, og synes ukene er så forskjellige! Går i uke 32 nå, og føler meg skikkelig gravid igjen, etter noen uker med knall energi, men det straffer seg.. BL, sliten og trøtt, men nå skal jeg bare få kose meg de siste ukene... det skal bli godt... hverdagen blir tidsnok hektisk igjen..

Skrevet

Morsom tråd :-)

Jeg har termin 12 juni og vi venter på en liten gutt.

Har ei jente på 7 år som gleder seg veldig til å bli storesøster... (å så er hun litt sjalu i tillegg...allerede) blir litt for mye bebiprat etter hennes smak ja.

Merker veldig stor forskjell på å ha gutt i magen. Aktiv liten fotballspiller her inne jo, begynner å tro at han skal komme seg ut gjennom magen snart. *ler*

Jenta vår var mye roligere.

Får lett kontakt med han, han ligger helt i ro når jeg stryker på magen, å blir villball igjen når jeg stopper. hehe.

Han ligger veldig høyt, så det kjennes ut som om jeg har en fot/ arm.. ett eller annet mellom magen/ ribbena.. han ligger liksom i klem. Prøver å dytte han nedover når det blir for ille, men nytter lite. :-)

Ser det er mange som er sykemeldte også nå. Jeg skal ringe legen min i mårra. Har hatt bekkenløsning ei stund nå, så på tide å gi seg. Selv om det lyser dårlig samvittighet av meg. Men ikke noe særlig å ikke kunne gå (nesten) når dagen er omme.

Skrevet

Jeg er bare hjemmeværende.. jobbet vikariat på colorline men kan ikke jobbe der mer etter uke 25 pgr sikkerheten el noe.. når jeg var i uke 9 så fikk jeg 80 % assisterenes stilling i smykke/accessories en butikk., så jobba kun litt ekstra på colorline.. slutta der nesten siden jeg fikk så bra jobb.. men etter regionsjefen fikk vite jeg var gravid så fikk jeg ikke jobbe mer der.. de dumme unnskyldningene som ikke var sanne osv... (har heldigvis sjefen i butikken og medarbeiderene mine på min side) så har gått til arbeidstilsynet.. den er kjip:( men men.. jobba litt på colorline fram til januar.. å nå er jeg bare hjemme.. og er kjempe rastløs.. vil virkelig jobbe men ingen som vil ta inn en gravid jente som ikke kan jobbe så lenge før jeg får baby.. å det er jo kjempe leit.. for jeg kan jo jobbe:( Jeg er sååå rastløs om dagen... ikke så mye å gjøre om dagen når alle jobber.. så da er jeg jo bare hjemme å koser meg med hunden og BIM:) hehehe...

Måtte bare få dette ut..hehe

Hva gjør dere om dagen?

Skrevet

Så mange vi er:-))) Dette blir gøy!

I dag har værtt en skikklig tung dag fysisk. Så vondt i magen auau, mageknip deluxe og BL har vært ille i dag. Andre som sliter med at hendene dovner veldig? Har ikke mye vann i kroppen, men hendene visner ofte nå- skjønner ikke helt hvorfor.

I morgen skal jeg ut å kjøre noen timer. Vi skal i begravelse på tirsdag, og drar dit allrede i morgen. Uvant nok skal ikke lillegutt være med- han skal overnatte hos mine foreldre- det er ikke ofte det har skjedd. Er litt spent på det, men det går sikkert veldig bra. Skal hvertfall kjøre i fin bil- vi fikk nemlig ny nå om onsdagen som var, helt ny (vi leaser) og deilig sånn ny-bil-lukt.

Ellers synes jeg det har vært en deilig helg, med vår i lufta! Er så annerledes å være gravid nå om våren. Med forrigemann hadde jeg termin 1.juledag otg gikk 14 dager over- så utrolig laaange dager i mørker og kulda. Nå er innspurten sammen med våren og jeg synes virkelig ting virker så mye lysere og lettere allerede:-)) Og så er vi så heldige: Vi får jo babyene før den værste sommervarmen kommer! Kan umulig være behagelig å gå de siste ukene i juliheten med vann i kroppen og tung og fæl...

Skrevet

heihei. jeg vil oxo melde meg inn her.... jeg er 24 år og dette er vårt første barn... vi bor i en leilihet i namsos. har flyttet hit for ike så lenge siden.

terminen min er 19 mai... og jeg gleder meg veldig til jeg kan ta med lille bebien hjem.

Skrevet

Jeg også sliter med at hendene dovner bort, men det er heldigvis bare på natta. Jeg har heller ikke mye vann i kroppen, og begynte ikke merke det før for noen uker siden, men det blir bare verre og verre. Skal nevne det for legen når jeg skal til henne igjen i uke 33, men det er jo ingenting å gjøre med (tror jeg da).

Ellers så må jeg si at det er veldig koselig at så mange vil skravle, og at vi har termin ganske så likt. :)

Skrevet

Heisann!! Jeg har termin 5. juni. Har en sønn på 3 år fra før, og venter jente nå. Skal føde på Fredrikstad sykehus. Blir muligens satt i gang før tiden pga stort barn og diabetes. Har snart vært gift i 5 år, med verdens snilleste og omtenksomme mann.. ;)

Skrevet

Hei, hei.

Jeg har termin 06.06.07, men det er visst fullmåne den 1. så jeg tenkte jeg skulle føde da:) Har ei jente som blir tre i mai. Venter gutt nå. Skal føde på Fredrikstad. Har samtale på føden til tirsdag, da jeg har en smule angst for det som skal skje...

Svangerskapet så langt, har vært litt slitsomt. Har vært mye kvalm og trøtt. Og har BL. Men nå tar det seg opp. Kjenner jeg begynner å bli rastløs nå. Ordner med babyting, og rydder og vasker hele tiden. Syntes fødselen virker å være så veldig langt unna, men alikevel så veldig nær nå.....

Skrevet

Melder meg inn her jeg!

har termin 29 mai, blir en liten gutt å skal føde på Haukeland!!

Skrevet

Jente som fyller 25 år 4 dager etter termin den 4 juni. Er gift og venter vårt første barn. Bor på Tangen utenfor Hamar.

Skrevet

Fullmåne 1 juni, sier du det regnbuemor...hm, det kunne vært noe! Håper babyen kommer en liten uke eller to for tidlig denne gangen (selvsagt da kun fordi den er klar for å komme ut på alle måter, la meg nå endelig understreke det, før noen hisser seg opp). Gutten min var veldig stor og selv om jeg venter jente nå, er jo ofte barn nummer to større enn det første. Jeg kan forresten få vekstestimering denne gangen, men ettersom jeg leser folks historier her inne, så blir jeg litt usikker på om det er noe vits i eller om det bare vil gjøre meg stresset. Virker ikke akkurat som om BIMs kvinner har mye positive erfaringer med vekstestimeringer...

Så det var hvertfall ei til med hender som dovner... Jeg har kontrolltime nå til onsdag- skal ta det opp med legen da. Antageligvis så er det vel helt ufarlig (noe som er flott) og ingenting de kan gjøre noe med...(ikke fullt så flott)

Håper virkelig vi klarer å holde liv i denne skarvlingen- er gøy å få noen å følge her inne som er omtrent på samme sted som en selv. Kommer til å bli kjempespennende når de første av oss begynner å komme i fødsel da:-)))

Skrevet

Denne er jeg med på!! Føler meg helt i ingenmannsland, siden jeg verken er i 2 trim. lenger (som var uendelig langt, by the way) og heller ikke fødeklar ennå

Er 29 år, bor i Stavanger med min kjære samboer og hund. Venter vårt første barn (gutt) 6 juni.

Formen har vært upåklagelig hele tiden og nå er det mye liv i magen:)

Skrevet

Heisann!

Jeg vil også joine!!! Jeg har termin 23.mai. Jeg er 28 år og bor sammen med sambo og to hærlige jenter på 7 og 1 år. Skal føde på sykehuset Levanger...:)

Skrevet

Heisann! Jeg vil være med her :) Jeg har termin 1.Juni og er førstegangsfødende. 22 år og bor med sambo på Jessheim. På UL så vi tydelig at det blir en gutt, og det er kjempe stas. Gleder oss veldig til å få gutten vår :)

Lykke til alle sammen

Skrevet

Nå er det mange med her:) KOOOOSELIG:)Liker denne tråden!

Skrevet

Hei. Jeg vil også melde meg på denne skravletråden. Jeg er ganske ny her på 3.semester. Jeg har termin 8 juni og venter en liten guttebaby. Selv er jeg 35 og har en jente på snart 4 år fra før. Jeg er gift og bor i Bergen. Er nå 50% sykemeldt fra jobben, slik at jeg har to dager i uken hjemme for å ruge som jordmoren min så fint sa det.

Skrevet

Slenger meg på her jeg å :)

Har termin 12 juni og venter en gutt.. Dette er vår første og vi gleder oss veldig. Bor i Akershus...

Ellers så har jeg vært sykmeldt 100 % p.g.a bekkenløsning siden januar, så dagene går med til å bimme :)

Skrevet

Hei!

Jeg melder meg også på! Har termin 30 mai, og aner ikke hvilket kjønn det er. Dette er førstemann for meg og verdens herligste ektemann som jeg har vært gift med i snart 4 år. Jeg studerer fulltid på Blindern, og tar dette halvåret veldig med ro, leser for det meste hjemme. Skal bare ta halvparten av eksamenene mine, så det går fint. Har slitt litt med bekkenet fra uke 17-26, men det har bare blitt bedre og bedre så lenge jeg tar det med ro! Nå har jeg en liten bølle i magen som romsterer villmann, så jeg blir fryktelig sliten i ribbeina.

Skal føde på ABC på Ullevål, og regner med at det kanskje kan skje noe rundt termindatoen, siden det er fullmåne 1 juni!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...