Gå til innhold

Skravletråd for oss med termin mellom 15.mai og 15.juni

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Virker som det er ganske mange av oss som har termin rundt de tider- og mange av oss som er relativt trimester-aktive også:-))) Så jeg tenkte kanskje det kunne være en hyggelig ide å ha vår egen skravletråd og kanskje også en terminliste? Da vil vi fort føle oss mer hjemme her som ferskinger på tredje tri.:-))

Noen som vil være med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og hopp! Jeg har termin 10. juni jeg, og nå sitter jeg her og smiler fordi bittelille i magen tydeligvis setter like stor pris på sjokolade og brus som meg, helt propell inni der, hele magen "lever". I sofakroken på denne tiden av døgnet er det veldig koselig å være gravid!

Skrevet

Hei =)

Har termin 10.juni jeg =) Så da hører jeg til her inne *hihi* =)

Bor sammen med samboeren/forloveren min og jenta våres Celine som er 2 år og 4 mnd.. Er 24 år og bor i Moss =)

Skrevet

Jeg er med! Termin 3. juni. Har ei jente på 2 år fra før, vet ikke hvilket kjønn vi får denne gangen.

Skrevet

Hallo!

Her sitter jeg med min voksende mage.. Jeg er i uke 29 (termin 5. juni) med en jente, jeg og sambo har en gutt på 16 mnd fra før + han har ei jente på 10 år.. Jenta i magen var IKKE planlagt, p-pillen sviktet oss gitt!! Men hun er ønsket!!

Svangerskapet har ikke gått så greit, har (hatt) forliggende morkake og blødninger i 6-7 uker og er 100 % sykemeldt.. Veldig slitsomt å gå rundt å blø hele tiden!! Ser litt bedre ut nå, skal på ul på torsdag for å sjekke. Håper akkurat nå på keisersnitt.. har ikke lov til å løfte noen ting eller vaske/støvsuge eller noe.. Har veldig dårlig samvittighet overfor sønnen min fordi jeg ikke kan løfte han opp, men prøver å gjøre ting med han der jeg ikke belaster mage og rygg (bekkensmerter også!)..

=)

Skrevet

Hei!!

Jeg har termin 27 mai og venter min gutt nr 2. Storebror vil da være 19 mnd og slettes ikke så stor!

Jeg bor sammen med samboeren min i et rekkehus ikke så langt fra Oslo og er student.

Skrevet

Hei hei jenter!

Melder meg oxo inn her =) har termin 16 mai. Gleder meg masse. de sier med 110 % sikkerhet at vi venter en liten gutt! Jeg er 23 år å ergift med verdens herligste mann=) venter førstemann, og kommer fra Tønsberg, men bor nå på Revetal like utenfor =)

Skrevet

Dette var hyggelig:-)))

Jeg har termin 5.juni og i følge UL blir det ei jente denne gangen. Har en gutt som fyllte tre år nå i januar og så har vi to hunder.

Tror det blir med disse to barna for min del- er 33 år allerede (tiden flyr) og har ikke de letteste graviditetene. Men det får jo tiden vise da...

Nå som kvelden våkner den lille i magen for fullt. Det er så snodig- babyen ligger helt annerledes i magen enn forrigemann. Denne her ligger veldig lavt, og presser noe vanvittig nedover og på blære osv, men til gjengjeld slipper jeg den tunge magen som presser øverst og gjør en konstant andpusten og jeg savner ikke ribbeinssparkene:-)))

Ellers har alt vært veldig likt denne gangen fra forrige gang- men krysser fingrene for en lettere fødsel nå da- og det blir det jo som regel, så det satser jeg på.

Skrevet

Bor forresten i Tønsberg og er igft med verdens kjekkeste mann som jeg har vært sammen med i 10 år nå:-))

Skrevet

Veldig mange med termin i mai- juni =) det er hyggelig. merrily og knøttet 050607 skal du føde på tbg??? skal du ha familie rom eller vanlig?? har du no erfaring fra tønsber sykehus??

Skrevet

Fødte på Haukeland med forrigemann, så Tbg sykehus er nytt for meg. Tenkte jeg skulle bestille plass på omvisning der nå snart. Håper på familerom etter fødsel, men satser på vanlig fødeavdeling, tror ikke jeg får føde på den andre avdelingen pga forrige fødsel. Ikke det at den var dramatisk , men de er utrolig dtrenge på kravene for å få føde på den avdelingen. Får jeg ikke familierom etter fødsel, så tror jeg nok jeg kommer til å dra hjem veldig fort, hvis formen ellers er i orden:-)

Du da?

Skrevet

Jeg skal faktisk på visning på sykehuset til torsdag. Blir spennende. jeg vil gjerne ha familie rom men vet ikke enda! det koster jo 300 pr natt + svinedyr parkering i tilleg så får se hva det blir til. men har hørt en del bra om tbg. håper ting går bra etter fødsel så jeg kan komme meg hjem ganske fort. hater sykehus=) huff får håpe denne fødselen ikke blir så ille da.

Skrevet

Vi får krysse fingrene for et kort barsel opphold begge to:-) Er jo veldig nytt og fint der da.

Nå tenker jeg det er på tide å køye!

Skravles mer en annen dag:-)

Skrevet

Jeg er med... Er akkurat innenfor "grensa" siden termin er 17.mai.

Dette er nr to for oss da, vi har en nydelig og snill storebror på 2 år og 7 mnd. han begynner å skjønne at det skal komme en baby hit, vi har begynt å ta frem noen babyting slik at han ser det og blir vant til det... (bilstol, vogn, senga skal snart opp++)

Skal føde i Skien, siden jeg kan få en veldig rask fødsel (iflg jm, lege og gyn) Håper dessuten å føde noen dager el noe før termin, ihvertfall ikke på termindag... kjedelig å kjøre gjennom sentrum med 17.mai tog og kjappe rier.... =))

Skrevet

Oj, en skravletråd som jeg får være med på også:) Så flott.. Jeg har termin 21.mai og gleder og gruer meg noe helt sinnsykt.

Skrevet

Jeg melder meg ogsåmed her :)

Termin er 18.mai, og da venter vi en liten gutt. Jeg er 24 år og førstegangs.

100 % sykemeldt, og føler at tiden går altfor sakte. Snart gal av lengsel etter å holde det lille nurket vårt.

Skrevet

Æ vil også skravle! Jeg har termin 11 juni og venter min 3 gutt. Jeg er hundre prosent sykemeldt og bruke mye av tia inne på bim.. Bor i Trondheim.

Skrevet

Så gøy at vi er så mange med tremin på samme tid da! Nå har vi akkurat spist frokost vi, og guttene mine på 3 og 5 år har satt på Peter Pan for gud veit hvilken gang, de elsker den filmen..

Så det var snakk om familierom, på sykehuset i her er de forbeholdt førstegangsfødende, så jeg som tredjegangs har ikke mye håp om å få det.. Men, men, spiller ikke så stor rolle, gleder meg veldig til å få snuppa ut, tiden på barsel er kjempekoselig uansett synes jeg. Håper bare jeg slipper KS.

Skrevet

Kan jeg også melde meg inn her? Har termin 10.mai, men føler at jeg har så mye lenger igjen enn alle andre på 3.trimester.

Er forøvrig 20år, førstegangs, og venter en gutt :) Jeg og samboer (28) bor i Oslo og gleder oss veldig til å bli foreldre!

Skrevet

Jeg har termin 3 juni. Vi har fra før en gutt på 2.5år, som gleder seg til å bli storebror :-) Jeg er 29 0g sambo er 30, bor i Bergen.

Skrevet

jeg slenger meg på jeg også. har termin 31 mai med første mann. skal føde i skien jeg

Skrevet

Jeg vil også være med :) Jeg har termin 02. juni, og de sier det kommer en liten prinsesse. Jeg skal skal føde på kongsvinger. :) Morro med en sånn tråd. Føler det er så mange her som er fødeklare og høygravide. :) Og det virker som det er så lenge dit :-)

Skrevet

Hei og hopp!

Slenger meg på her jeg også! Jeg har termin 8.juni! Det er som du sier, jeg føler meg "minst" i klassen igjen her inne :s

Skrevet

Hei og hopp:) Kan jeg få lov til å joine? har termin 13 mai da.. hehe:)

Skrevet

Slenger på at jeg er forlovet med en heeerlig sambo:) som gjør alt for meg han babyen og hunden vår:) Han driver eget og jeg er bare hjemmeværende om dagen.. :(

Vi venter våt første barn og det blir jo en gutt 100% sa han på 3d ultralyd:) morro..

Skal føde på tønsberg og gleder meg IKKE til det akkurat:( (veldig redd for fødselen)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...