Anonym bruker Skrevet 17. mars 2007 #1 Skrevet 17. mars 2007 at hun spør samboeren min, i nesten hver telefonsamtale de har, om at han har det bra sammen med meg og om han føler at han får sagt det han mener? Jeg blir litt lei meg, egentlig. Hva tror hun egentlig om meg? Greit nok, det hører til svigermors historie at hun var forlova med en psykopat som nesten tok livet av henne, men er det ikke litt stygt av henne å tro at hennes egne barn ikke kan svare for seg? Sånn er det med de alle, spesielt tenåringen i huset, som såvidt får lov til å reise med tog og buss på egen hånd, fordi " hun ser jo så naiv og tilforlatetelig ut at man vet jo ikke hva som kan skje.." Samboer er irritert på det der han og, hun mener visst at jeg er så sjefete, men der i ligger også ironien; hjemme er det hun som er sjef, og svigerfar er på mange måter en tøffel som ikke gidder å svare tilbake fordi hun lager sånn leven av det.. Svigermødre, sier jeg bare.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2007 #2 Skrevet 18. mars 2007 Jeg tror hun er redd for at sønnen hennes skal finne ei dame som er lik seg selv, høres sånn ut...dårlig gjort av henne å ringe til sønnen sin og spør på den måten, ekkelt gjort...
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2007 #3 Skrevet 18. mars 2007 hvorfor sier ikke din samboer noe til henne da, hvis det irriterer han? kan hende ho ser det på en annen måte da. er nok ikke sikkert at ho tenker på det på den måten du og samboer tenker på det. er nok bare en bekymret mamma:) men skjønner deg og. forklat henne hvordan dere føler det. lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå