Gå til innhold

'trenger litt støtte og hyggelig ord idag:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler meg så slem, de siste nettene har jeg ikkevåknet av lillegull når han våkner.. Hva i alle dager er galt med meg? Han har vært blid de gangene jeg har våknet og han får mat til vanlig tider, rundt 6-8 om morran så sover vi litt igjen, men hvorfor våkner jeg ikke av han?

Så har han akkurat vært litt sjuk og nå har jeg høytrykk i hue og det er visst min tur til å være sjuk, Jeg har såå vondt i hue og bare eier ikke tålmodighet idag og stakkars lille gutt på 7 mnd kan jo ikke noe for at mammaen hans er sjuk:( Jeg blir jo ikke sinna på han, men oppgitt for han har sutra litt idag, men vil jo ikke være sånn mot han heller:(

I tillegg har jeg fått vite at pappaen hans kanskje kommer til å begynne å stille opp rundt sommeren, han har fått ny dame og hu er møkksjalu, hu ble i tillegg forbanna da hu fikk vite at han skule bli pappa, de har vært sammen før en gang og...

Vet ikke hva jeg helt vil med detta innlegget, men trenger å klage litt jeg:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Off ikke noe god situasjon dette nei :(

Har du ingen familie du kan reise hjem til når du er syk? Jeg reiser hjem til foreldra mine, å er der når jeg er så syk at jeg ikke greier å ta vare på snuppa.

Skrevet

Mamma feirer bursdagen sin ikveld:( vil liksom ikke ødelegge kvelden for hu, men foreløpig er jeg ikke så ille at jeg ikke klarer ta vare på han, bare har litt lite tålmodighet fordi huet mitt dundrer.. men ser an imorra, da kan vi sikkert dra dit..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...