Gå til innhold

Så stolt.............. :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag sa mini på 9 mnd sitt første ord.

Han satt så fint i tripp trappen sin mens han smilte vinket og sa " Ha det ".

Er så kjekt nå som det skjer så mye :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så korselig. Er kjempe gøy når de begyner å si ord. Husker når eldste bygnte å si forskjellige ord. Hun sa ikke pappa men gagga,

Skrevet

så fantastisk!!!!!

Kan de rett og slett snakke når de er så små!!!!

Jeg gleder meg, det er jo nå..... he he he... stas!!!

"ha det"

tenk så fint!

Skrevet

Eldstemann var mye eldre enn mini da han snakket og da noe bevist, men er ei på barselgruppen som sier nei,og som bruker det bevist når hun er mett da sier hun nei og rister på hodet..... Så han er ikke alene.

Men, du må virkelig glede deg. Det er utrolig kjekt. Tror kanskje ikke han skjønner det helt, men har koblet det opp mot vinkingen iallefall.

Skrevet

Så kos!! Max sa mammam for første gang i dag så vi er nok i himmelen begge to tenker jeg!!

Skrevet

så koselig!!

min gutt var 9 mnd da han sa sitt første ord han og:)

Han prøvde å nå telefonen min, så jeg ga han den..så svarer han så fint: tatt (takk) jeg ble helt satt ut..fikk klump i halsen og ropte på mannen min.. han ga han telefonen sin og gullet svarer en gang til :tatt :o)

såå morro!! Siden da har det bare kommet flere og flere ord! Det er så fasinerende å følge med på hva de snapper opp!!

Nå er det mest poppulære her i huset å komme bakfra, eller rundt hjørnet og si BØØØØ..så ler han så hjertlig!! (han sier båå da..men skjønner jo godt hva han mener:o))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...