Gå til innhold

ka gjør dokker ikveld da, damer?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hærregud før en kjedlig lørdagskveld....

snart bynne farmen heldigvis:) hehe...

flere som skal se det eller??

mye snop spising ikveill eller??

ha en kjæmpe fin kveld, klæm fra Tiny3:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har kjørt foreldrene mine på fest, og okkuperer nå hus og data med den unnskyldningen at jeg sitter barnevakt for bikkja.. :P

åhh, har sååå lyst på godte, og er potetgull og brus og annet digg her, men skal liksom prøve å være sunnere nå enn jeg har vært, og jeg spiste godte i går, så kjemper en hard kamp her jeg sitter..! hehe..! :D

åssen er det med snopspisinga der då?

Skrevet

Sitter hjemme alene, samboern er på kurs i sverige:/( kjedelig...Åsså drikker han, å da er han håpløs...Gidder ikke bry seg om meg som ligger hjemme å er syk, hadde ikke tid til å snakke med meg pga at han skulle drikke..:( Jada...Når jeg har plumpa ut ungen skal jeg jammen meg dra på fest så hn får sitte barnevakt, haha..:P

Skrevet

hehe, har delvis samme planen.. :P

Skrevet

Jeg er litt sur i dag fordi sambo er på fest i helgen igjen, er så lei av det. Så jeg er rett og slett litt furtete og synes synd på meg selv i dag fordi jeg har så dum samboer (har jo egentlig ikke det men han er veldig glad i å ta seg en fest i helgen....)

Skrevet

Har også sett Farmen. Kjedelig finale. Nå drikker jeg smoothie som sambo har laget av knuste skogsbær og appelsinjuice. Namnam. Er helt hekta!

Skrevet

Er vel slik med meg og idag :)

Skrevet

Jeg sitter alene i kveld.. mannen min er på jobb... kommer hjem snart da ;) gleder meg alltid til han kommer hjem....

har spist litt marsipan, men var ikke så godt... kjett....

bare slapper av i go stolen jeg ;o)

godt å ta kvelden med ro egentlig...blir så fort sliten..

Skrevet

Hjemmelaget pizza ble jeg servert... super godt...

Så kom det godter og brus på bordet....og nå er jeg litt kvalm...

Skrevet

Har vert på farten hele dagen, på tur med hunden og besøkt både foreldre og besteforeldre..:P superwoman eller hva??hehe:D så nå skal jeg velfortjent ha litt smått og godt(eller en stoor sjokolade..hihi) og ha fjernkontrollen veeldig nærme..god kveld jenter:o)

Skrevet

her e da min kveld:

spiste hjemmelaga pizza rundt kl 6. så kosa vi oss me potetgull og godis.

så fant eg ut at eg ville finne på nå, så eg sporte svigersøss(16 år) om ho ville sitte barnevakt fra kl 9-11. og fikk ja til svar:)(snille svigers:) )

så har vi no sett på når Mikkel vant farmen;)

og når kl bei 9 så kom svigers, så da dro eg å sambo ut å kjørte oss en tur:P va koselig å gjøre nåkka anna enn å sitte hjæmme:)

så no sitt eg bare her å ikkje gjør nåkka...

ha en fortsatt fin kveld damer:)

klæm

Skrevet

Skal en tur ut på byen sammen med kjæresten og en kompis, og jeg er selvfølgelig "the designated driver" ikveld.

Gøy å stikke ut å møte folk, men litt kjipt å ikke drikke selvfølgelig, men det går bra :)

Skrevet

SOOOO bored... har hatt omgangssyken nå et par dager så idag når sambo er på fest så sitter eg her hjemme alene, ingen venninner som vil komme nær meg (hvem vil ha spysyken) ha ha..

og i tillegg så vil jeg ikke ha noooenting digg fordi eg e fortsatt kvalm.. kjedli kveld JAAAAA

*syns synd på meg selv i dag gitt*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...