-Dobergirl- Skrevet 17. mars 2007 #1 Skrevet 17. mars 2007 Åssen gjør jeg det?hehe.... Hvor mye kan hun være i solen,hvilken solfaktor,...kan hun bade i bassenget..eller hvor varmt må det være osv osv? jeg har 0peiling..... noen som har forslag og tips på en vellykket tur ... Drar 21mai...
yasmina Skrevet 17. mars 2007 #2 Skrevet 17. mars 2007 Hun bør vel ikke være for mye i solen, men ikke noe problem å la henne bade,gå tur ol i solen. babylines solfaktor 25 får du kjøpt på apoteket og den er kjempe god. Dem selger også UV drakter som vi sverger til. Bading ol kan du bare føle deg frem på nå som hun er så stor. hun gir beskjed hvis det blir for kaldt. Hun kan fint bade både i sjøen og i basseng. Hvis hun spiser grøt hadde jeg tatt det med fra Norge ellers så får du nok det meste der og mat kan jo evt lages selv (middag,brød ol. ) God tur !!!
Planlegger å bli mamma igjen Skrevet 17. mars 2007 #3 Skrevet 17. mars 2007 Jeg hadde med guttungen til usa da han var 6 mnd. Det var ingen problem. Hadde solkrem med høy faktor, UV hatt. Trille m/paraply. Husk mye væske (inkl. kjøpe-vann).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå