Gå til innhold

Hi hi han sa mammam i dag!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han våkner rundt 6 og etter en stund kommer han opp i senga vår så får jeg tid til å våkne også før vi står opp.

Så plutselig sa han mam mam, og jeg ble så glad!!!!!

Han har sagt mamma i dag og mam og mam mam!!'

Lille skjønningen min, el vår da men sambo er borte på jobb noen dager..

Så plutselig begynte han å dra seg bortover gulvet i dag, bare dyttet seg bakover tidligere og rundt i sirkler!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er da det er ekstra godt å være mamma :)

Skrevet

Åh, så herlig!! Temker han var fornøyd når han kom seg litt fremover :) Hvor gammel er han da? Jeg har ei på snart 10 mnd, hun snurrer bare i ring og dytter seg bakover. Håper hun kommer seg litt fremover snart også :)

Skrevet

Gratulerer! Gleder meg til lillejenta og gjør det :-D

Skrevet

Linea sa også mam mam her en dag, men nå virker det som om hun har glemt det igjen, akkurat som hun har gjort med "hvor stor er du?". Det skjønte hun i en dag, løftet armen hver gang vi spurte. I dag vinket vi til hver andre for første gang. I morgen husker hun sikkert ikke hvordan hun gjør det lenger heller.

Herregud så søte disse små er når de begynner å gjøre sånne ordentlige ting.

Skrevet

Han er 8,5 mnd! Og helt skjønn!! Han var vledig fornøyd da han rakk noen fler av lekene sine selv, men vet ikke om han skjønte det helt. Han ligger en del i fallskjermstilling, armer og beina opp fra gulvet og svømmer liksom, tror han kommer til å bli sterk, for jeg har prøvd det samme like lenge og ble kjempe sliten, hi hi!!

Hun fyker nok rundt før du vet ordet av det:)

Skrevet

ååååååååååååååååååååååååå så fin!

Skrevet

det er så koselig. en smelter hver gang de sier det. lillegutt her sier mamma og pappa hele dag. skjønn da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...