Gå til innhold

4 positive tester:) så da kan jeg vel melde meg inn i klubben her!!


wini

Anbefalte innlegg

Hei alle november-mødre:) Hvis jeg har regnet riktig utifra framgangsmåten her, så har jeg termin 18. november sånn ca, dette er helt uvirkelig!! Men det er fortsatt tidlig, og jeg er så redd for at noe skal gå galt! Ellers er formen fin, litt kvalme og "mens-smerter", og endel ekstra tisseturer, men ingen klaging;) Første gang gravid!

Flere som bekymrer seg litt? ååå.. jeg er så glad! mest lyst til å fortelle det til familie og alle jeg kjenner.. men er vel greit å holde det for oss selv noen måneder..

Gratulerer til dere alle forresten!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

fire tester ?? hehe kjekt å være sikker.. måtte ta to selv ;)

man skal jo ikke gå rundt å tenke for mye på alt som kan gå galt for med de aller fleste går det jo fint... Meeeeen.... man vet jo aldri.. tenker en del på det selv åsså selvom det er dumt...

symptomene mine er like som dine... og jeg har termin bare noen dager før deg... 5 november ;) lykke til, velkommen i klubben og ikke minst, gratulerer =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og gratulere så mye. Jeg tok selv 3 tester for å være helt sikker:). Har akkurat de samme symptomer som du har. Har termin 18 november jeg også:). Skal til legen på onsdag, for første undersøkelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på kjærestetur til Brasil, og der skulle lille frøet plantes...he he. Og det gjorde det. Hadde eggl. 26 feb. og merket graviditeten med en gang. Måtte tisse hele tiden, ømme pupper og stikk....svak mens-smerter første uken. Tok 3 tester der nede, og den siste var POSITIV. Kjempestort.Tok også en når jeg kom hjem 9 mars. Den var også positiv. Har termin 4 dager etter deg.

Gratulerer såååå masse med den lille og lykke til. Velkommen til oss!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...