Gå til innhold

Bilstol - Acta Graco DuoLogic

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet noe om denne stolen? Er den bra? Tenker på å kjøpe en slik, for å slippe å kjøpe to stoler, men er litt usikker på hvor bra den er!

Noen som har denne stolen, eller som har hørt om den er testet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

var og hørte på den i går, virker kjekk den...MEN den går KUN an å bruke den bakovevendt. Man kan bruke den fram til barnet er 4 år, og da er det ikke mange biler som er store nok til å ha et bakovervendt barn. Har en gutt på 2,5 år som sitter bakovervendt i en acta graco cosmic nå, og det synger virkelig på siste verset for bena hans blir for lange. Derfor slo jeg det fra meg. Dessuten er denne stolen veldig dyr, sjekket i Strømstad, der var den på tilbud til 3200 nå, og det tror jeg var veldig billig i forhold til i Norge, så hvis du ikke har sjangsen til å reise til Strømstad må du regne med å punge ut en del, kanskje like mye som du må ut med for to andre bilstoler??

Skrevet

Veldig bra stol, utviklet i samarbeid med svensk Trygg Trafikk, og det er jo kvalitetsstempel i seg selv! Har den til lillesnuppa og er superfornøyd! Genialt at man ikke trenger noen ny stol før barnet skal over i putesete (når h*n snus fremovervendt, ved 3-4årsalder) og at man kan klikke ut og inn babydelen og bære/trille den med seg :-) Har en 3,5åring bakovervendt i Akta Graco Cosmic og det går kjempefint, så at det er umulig å ha større barn bakovervendt er bare tull, det gjelder bare å finne riktig kombinasjon av bilsete + bil :-)

Skrevet

Dessuten - det er billig med 3-4000 kr på Duologic i forhold til å først skulle bruke 1-2000 kr på babystol og så 3000 kr på gruppe 1-stol ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...