FrøkenKnallkul Skrevet 17. mars 2007 #1 Skrevet 17. mars 2007 Noen som vet noe om denne stolen? Er den bra? Tenker på å kjøpe en slik, for å slippe å kjøpe to stoler, men er litt usikker på hvor bra den er! Noen som har denne stolen, eller som har hørt om den er testet?
familien kaos- komplett Skrevet 17. mars 2007 #2 Skrevet 17. mars 2007 var og hørte på den i går, virker kjekk den...MEN den går KUN an å bruke den bakovevendt. Man kan bruke den fram til barnet er 4 år, og da er det ikke mange biler som er store nok til å ha et bakovervendt barn. Har en gutt på 2,5 år som sitter bakovervendt i en acta graco cosmic nå, og det synger virkelig på siste verset for bena hans blir for lange. Derfor slo jeg det fra meg. Dessuten er denne stolen veldig dyr, sjekket i Strømstad, der var den på tilbud til 3200 nå, og det tror jeg var veldig billig i forhold til i Norge, så hvis du ikke har sjangsen til å reise til Strømstad må du regne med å punge ut en del, kanskje like mye som du må ut med for to andre bilstoler??
mammmamia ** Skrevet 17. mars 2007 #3 Skrevet 17. mars 2007 Veldig bra stol, utviklet i samarbeid med svensk Trygg Trafikk, og det er jo kvalitetsstempel i seg selv! Har den til lillesnuppa og er superfornøyd! Genialt at man ikke trenger noen ny stol før barnet skal over i putesete (når h*n snus fremovervendt, ved 3-4årsalder) og at man kan klikke ut og inn babydelen og bære/trille den med seg :-) Har en 3,5åring bakovervendt i Akta Graco Cosmic og det går kjempefint, så at det er umulig å ha større barn bakovervendt er bare tull, det gjelder bare å finne riktig kombinasjon av bilsete + bil :-)
mammmamia ** Skrevet 17. mars 2007 #4 Skrevet 17. mars 2007 Dessuten - det er billig med 3-4000 kr på Duologic i forhold til å først skulle bruke 1-2000 kr på babystol og så 3000 kr på gruppe 1-stol ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå