Gå til innhold

et innlegg for anonymknappen


tresøtesmå-torødogenblå

Anbefalte innlegg

Jeg skrev dette som svar på et innlegg, men kopierer det inn i et eget innlegg, fordi jeg synes det er viktig å få frem at det finnes seriøse argumenter for å beholde anonymiteten også.

 

Jeg er veldig opptatt av å ikke legge ut info som gjør at noen som kjenner meg kobler meg til nicket mitt. Dermed er det mange innlegg jeg ikke kan skrive dersom jeg må underskrive med nicket, feks hvis jeg ønsker å gi råd til noen som er i en vanskelig situasjon som jeg har opplevd nesten maken til. Fort gjort å bli gjenkjent da!

 

Særlig nå etter at man blir sendt til den samme profilen selv om man skifter nick for en liten periode. Hvis anonym-knappen skal fjernes overalt, kunne det være fint med en annen måte å poste innlegg uten at det skal kobles til det nicket man bruker til vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke du har så mye å frykte.

 

Selv hvor mange som har bedt om å få fjernet den berømte knappen, siden bare fører med seg edder og galle, selv hvor mange syke innlegg som har blitt skrevet, underskrevet anonym, så har DinBaby tydeligvis bestemt seg for at anonymknappen forblir.

 

Kanskje de liker å holde på å fjerne stygge innlegg hele dagen?

Kanskje de syns disse syke menneskene bare skal få lov til å fortsette å skrive hetsende, trakkaserende og kvalme innlegg??

 

Fuglene vet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare få kommentere at du faktisk undertegner det innlegget med anonym...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...