Gå til innhold

Jeg er en stooooor PYSE!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg tåler ikke å se operasjoner/blod og sånne ting, men enda mindre tåler jeg når noen PRATER om det og andre "drøye" ting. da svartner det nesten for meg... lurer på om det er noe som bare er rent psykisk, eller om jeg virkelig synes sånne ting er så EKKELT.. hehe, svimte nesten av da jeg nylig var hos jordmor. det "eneste" hun pratet om var hvordan livmoren strekker seg under svangerskapet... kjente det beg å piple i hele kroppen, og jeg kaldsvetta som en gris.. hun måtte følge meg bort til benken så jeg fikk lagt meg ned litt.... haha, noen fler som er pysete?? eller er det bare jeg som tror jeg kommer til å svime av under fødsel?? går DET ann forresten?? hihihi, jeg er heeelt drøy altså!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veit veldig godt åssen du har det, løven!!! jeg har svima av/kasta opp utallige ganger under forskjellige legeundersøkelser oppigjennom! Jeg klarer ikke lese fødselshistoriene til folk her inne, har prøvd..Men blir dårlig og svimmel med èn gang...Får helt panikk av å tenke på fødselen, håper nesten jeg svimer av... Har aldri vært innlagt på sykehus før, aldri operert noe, aldri vært i narkose...Mine første sting fikk jeg i fjor høst, da jeg opererte ut en tann...Jeg har alltid blitt kvalm og svimmel av folks sykdomshistorier, måtte tilogmed kaste opp en gang jeg besøkte en venninde som lå på sykehuset... Håper mamma kan være med på fødselen, uuuhæææææ

Skrevet

Hei hei:) Jeg har det på samme måte, har svimt av utallige mange ganger. Første gang det skjedde var jeg 8 år og lærern snakka om hva som skjer hvis man ikke bruker hjelm når man sykler og faller av ..hehe, det var grusomt:) Etter det har jeg svimt av av utroli mye rart! Utrolig plagsomt, tåler jo nesten ingenting! Legen min sier at noen bare tåler mindre enn andre, sånn er det bare...Jeg er veldig spent på om jeg svimer av under fødselen..iiik..men det står på jornalen min både hos legen min og på sykehuset at jeg svimer lett av..så de vet om det..hehe:)

Ha en fantastisk, bevisst aften damer;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...