Gå til innhold

hehe, kanskje litt rart sprøsmål, men

Anbefalte innlegg

Skrevet

er babyene deres interessert i tven? her er hun helt i ekstase hvis det er mange farger og greier, moro og se, men lar henne selvfølgelig ikke ligge å se på. det kan da vel ikke være bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min ser mye TV, syns d e knallkjekt=)

Skrevet

er det bra for øynene da? hun er 3 mnd gammel

Skrevet

Vi har ikke så stor plass så hun ser tv uansett hvor hun er og jeg har den på nesten hele tiden. Hun krabber runde og stopper av og til opp for å se på tv'n. Hun liker spesielt godt når det er nyheter o.l. og det er et ansikt som snakker til henne på skjermen. Da smiler hun! Foreløpig synes jeg ikke det er noe problem, for hun ser ikke lange stundene om gangen. Dessuten skal de jo se mye på tv og pc skjermer etter hvert som de blir eldre, blir jo umulig å skåne henne fra det. Når hun blir litt større og begynner å skjønne mer av underholdningen som pågår i ruta kommer vi til å begrense tv tittingen mer.

Skrevet

Snuppa var større tv-slave en moren sin på den alderen hehe :) har gått over nå da, nå er hun ikke filla interessert..

Skrevet

Jeg spurte HS om dette. hun sa at det er ikke skadelig, bare man ikke bruker det som barnevakt.

At man har begrensninger. Babyen trenger ikke å sitte i fanget og se i mange timer, men å se litterann har ikke noe å si.

Jeg spurte HS da Daniel var 4mnd. Han elsket det og lo når tv´en kom på.

Når bryr han seg ikke. Han ser ikke på tv i det hele tatt, hvis det ikke er musikk. Da stopper han opp og danser! ;)

Skrevet

Han her ser også en del tv. Prøver å slå den av på dagtid, men ikke alltid like enkelt. Han synes det er veldig stas med tv, og han kan gjerne slå av en prat med de på tv:)

Skrevet

her ståt tven på nesten hele tiden og han synes det er kjekt å sitte å titte litt av og til i vippestolen.. jeg tror på sunn fornuft, alt med måte.. noen ganger må mor få gjort enkelte ting også, som å spise og gå på do...

hehe, her liker han også når folk snakker tett oppi kameraet, da flirer han og tror de snakker til han av og til

Skrevet

snuppa mi er veldig begeistret for cartoon network, hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...