Anonym bruker Skrevet 17. mars 2007 #1 Skrevet 17. mars 2007 Syns det er så vanskelig å se på jenta mi når hun er mett(4 mnd),og er litt redd for at jeg skal gi henne for mye grøt,så hun får vondt i magen. Hva slags tegn gir bebisene deres?Snur de seg vekk?Slutter å gape?Eller?
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 17. mars 2007 #2 Skrevet 17. mars 2007 Eg har nettåpp bjunnt me grød, så eg jer an kje så mye ennå. Men når han e mette feks på flaska elle pupp, så snur an seg vekk. Så rekne me di jer besje viss di e mette;) Men kati bjynde du me grød? Koss fort økte du måltiene? Å føle du at hu såve bere på nettene nå?
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2007 #3 Skrevet 17. mars 2007 Lærte ikke du bokmål på skolen du eller?
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2007 #5 Skrevet 17. mars 2007 Noen ganger kniper han munnen sammen og nekter å ta inn mer. Andre ganger gulper han såpass at det ser ut som han har fått nok. Synes det er vanskelig å vite når de er mette, ja.
Liljefjes Skrevet 17. mars 2007 #6 Skrevet 17. mars 2007 Ja, kniper sammen munnen og spytter ut alt sammen hvis jeg klarer å snike noe inn!
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 17. mars 2007 #7 Skrevet 17. mars 2007 Med flaska spytter han den ut når han ikke vil ha mer..hehe Og med fast føde slutter han å gape når han er mett Enkel gutt å tyde jeg har
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå