Aolani Skrevet 17. mars 2007 #1 Skrevet 17. mars 2007 Jeg er 100% student. Blir ferdig med skolen i Juni og har bare 12 ukers praksis igjen. Jobber ogsaa 50% natt ved siden av. Jeg fant ut i gaar at i forhold til den nye arbeidsmiljoeloven, skal jeg egentilig ikke jobbe natt mens jeg er gravid. Problemet er at jobben min har muligheten til aa tilrettelegge slik at jeg kan jobbe paa dagen, men jeg har ikke mulighet til det. Hadde jeg jobbet paa kveld og i helgen saa hadde jeg aldri sett datteren vaar paa to aar. Kan ikke jobbe paa dagen paa grunn av skolen. Har nesten ikke raad til aa slutte aa jobbe heller, fordi jeg trenger de pengene naar jeg er i svangerskapspermisjon. Vet ikke hva jeg burde gjoere.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 17. mars 2007 #2 Skrevet 17. mars 2007 Du melder deg vel opp som student til høsten og tar permisjon?
julisønn Skrevet 17. mars 2007 #3 Skrevet 17. mars 2007 Hei! Er i 25.uke og jobber 50% stilling som sykepleier på sykehjem.Har tenkt å fortsette med dette så lenge jeg ikke plages av det. Har mer fri når jeg jobber natt, gode hjelpemidler på jobben, og gode kollegaer som passer på. Jeg har også krav på tilrettelagt arbeidstid, men har valgt å forsette på natt ettersom verken jeg eller barnet plages av det. Lykke til med ditt valg-
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 17. mars 2007 #4 Skrevet 17. mars 2007 Jeg kan nesten ikke si hva du skal gjøre, men JEG hadde nok fortsatt i jobben frem til jeg følte det begynte å bli et problem. Men du kan jo kanskje høre med legen din hva hun/han sier om det.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå