Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. mars 2007 #1 Skrevet 17. mars 2007 Dagen har vært aldeles strålende i blåsten, med knallblå himmel og strålende sol og mange blide fjes, så takk for i dag Gummelillan, Dailis, tonetroll og Phantomet med familier - som alltid like hyggelig å være sammen med dere. Deilig lunsj ute i det fri, med indianerhytter, små støvsugere som spiste alle smulene på bakken, og andre artige opplevelser:-) Og jeg må bare sende en ekstra hilsen til største prinsesse ballerina til Gummis, makan til flink jente skal man lete lenge etter:-) Hun fikset alt, fra spagaten, til ballettopplæring av Klattismamman og mating av lille babysøster:-) Og jeg må ikke glemme så flink hun var i engelsk (ja Gummis, ikke alt du fikk med deg skjønner du, siden du dannet baktropp idag;-)) Så endte vi på shopping på Høyang sitt utsalg med Phantomfamilien, og diskusjonen gikk høyt om hvorvidt man ønsket fancy eller praktisk kjøkkenutstyr...........det endte vel på praktisk og fancy vil jeg si, og vi fikk shoppet vinglass og bursdagsgave:-))
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 17. mars 2007 #2 Skrevet 17. mars 2007 Ja tusen takk for i dag!!! Alby og dibbegjengen på en gang... bedre kan det ikke bli... Med unntak av et par dibbere naturligvis ;-))) Da hadde det vært heeeeeelt pørfekk!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. mars 2007 Jaså, så det holdt ikke med oss nei;-)) Jaja, noen får aldri nok liksom.............hihihihi.................Tulla!!!
Gummelillan Skrevet 17. mars 2007 #4 Skrevet 17. mars 2007 Selv takk! Vi storkoste oss, liten som stor. Og med all den friske sjølufta var det en trøtt gjeng jeg fikk i bilen så det ble en liten ettermiddagshvil på alle 3 ;-) Slik at batteriene var toppladet igjen til vi var vel hjemme. Prinsesse Ballerina er nå ute i hagen til naboen og sykler som en gal, to små leker inne, mens mor sjøl nyter dagens andre doble latte for å være sikker på at hun holder koken noen timer til. (Og ja, engelskglosene begynner å bli fast takst når hun skal imponere rundt omkring, det være seg hos venner eller kjente, eller rett og slett tilfeldige ofre på Rema. Kanskje jeg skulle bevege meg over til Begavede barn siden, he, he ;-)))))
Tiggywinkle Skrevet 17. mars 2007 #5 Skrevet 17. mars 2007 Ååå det høres fint ut,neste gang må vi prøve å være med:-) Høres ut som en deilig dag. Vi har vært på hagesenteret, brukt ettermiddagen på å plante frø og rydde i både hus og hage.
♥Snulder Skrevet 17. mars 2007 #6 Skrevet 17. mars 2007 Så flott at dere har hatt en vellykket dag!!! Men det visste vi vel i i utgangspunktet at det ville bli!!!! ;=)
phantomet Skrevet 18. mars 2007 #7 Skrevet 18. mars 2007 Tusen takk for en flott dag!!! Visst var det stas å leke med dere som vanlig. *ler* Junior var storfornøyd. Han fikk jo lekt i klatrteslottet, sett sjørøverhulen, lekte "Bukkene bruse" med både pappa og mamma som trollet... Og å gå tur i eventyrskogen, som han kaller det, er veldig artig. Grytene er vel på plass i skuffen. Jeg er fornøyd med valget! Det er ikke greit når en beslutningsdyktig tvilling får en beslutningsvegrende vekt med i innspurten på valg av gryter altså...*ler* Og når vekten attpåtil får støtte av andre....på at designet var kulere etc... Men det ble som opprinnelig bestemt! *hurra*
Dailis Skrevet 18. mars 2007 #8 Skrevet 18. mars 2007 Tusen takk for en flott dag! Var kjempekoselig, og så deilig med frisk luft! Jeg hadde en flott tur på kammerkonsert jeg da, og guttene lekte videre ute i flere timer sammen med pappaen, med utespising og greier, skjønt, endelig er det vær til å kunne leke, sykle og spise utenfor igjen, åh så deilig tid vi har fremfor oss nå!
Karomamma Skrevet 18. mars 2007 #9 Skrevet 18. mars 2007 Å det hørtes skjønt ut!! Vi skulle som sagt gjerne ha vært med, hadde vært så koselig å se dere igjen og hilse på resten av gjengene deres også! Vi har hatt noen fine vårdager i byen. Karosnuppa fikk ny dukketrille i går. Halleluja for en fantastisk leke!! Hun gikk og gikk og gikk og gikk og.... Vi var på vennelunsj på ettermiddagen og koste oss veldig. I dag har Karosnuppa og Karopappa vært på lekeplassen og blitt fotografert av VG. Jeg legger det bare her litt inni en tråd, så slipper jeg å kringkaste det for hele DIB. Men, hvis dere som leser nedover her har tilgang til VG i morra, kan dere altså se etter en bildereportasje om våren.
Gummelillan Skrevet 18. mars 2007 #12 Skrevet 18. mars 2007 Huff, tegner til å bli en travel dag på jobb i morgen. Nå må jeg jo selvsagt rekke over VG også da... Innmari slitsomt å holde seg oppdatert asså ;-))))))))))))))))
Ronja65 Skrevet 18. mars 2007 #13 Skrevet 18. mars 2007 Så flott at dere hadde en sån fin dag i solen. Med morro og gode inkjøp. Jeg endte dessverre opp på legevakten. Etter formaning fra trollet. Takk trollet:-). Det var bihullebetennelse og endte med antibiotikakur. Men nå er vi snart friske og raske. Håper vi:-) Imorgen så skal jeg jobbe nattevakt. For og så starte opp skikkelig på jobb på torsdag den 29 mars. Thyra starter i barnehagen den 27 mars. Då begynner våres nye liv. Men det gleder vi oss til. Ha en fin dag imorgen alle sammen:-)
Karomamma Skrevet 19. mars 2007 #14 Skrevet 19. mars 2007 God bedring, Ronja!! Og lykke til på jobb denne uka Bare apropos... nederst på side 9 i dagens VG. Et lite bilde av Karosnuppa og Karopappa pluss et lite intervju i teksten. Mamma er kjempekry!!!
dritgrei hei hei! Skrevet 19. mars 2007 #15 Skrevet 19. mars 2007 hehehe.... løp å kjøp!!! tenk VG da.... det er staselig... "karo - oke og hennes far!"
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #16 Skrevet 19. mars 2007 Nå er Klattismannen informert om innkjøp av VG:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå