Gå til innhold

Nå får dere skjerpe dere litt dere som skal ha kontroll på disse siden. Dere sitter for pokker å aksepterer at anonyme for slenge så mye dritt de vil mot oss med nick, så sensurer dere mine svar når jeg prøver å forsvare meg.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det står klart å tydelig at det er forbudt og angripe brukere med nick inne på kranglesiden, men dere aksepterer faktisk dette. Ingen av de slettede svarene mine var ufine de inne, men var personlig samtale med 3 stk med nick som jeg faktisk har god kontakt med. Så ser jeg at mine svar er fjernet, mens hele tråden som omhandler drittkasting av meg som person, med anonyme svar ligger der til spott og spe for alle!! Skjerp dere og ta for dere heller drittkasterne der inne, som har sørget for at flere har meldt seg ut.http://www.dinbaby.com/forum/thread/8653493

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er enig med dryppert.

 

Det er stor forskjell på generelt oppgulp med grov språkbruk, og uthenging av personer på navn eller nick!!! -Det er faktisk sistnevnte som man, i følge dere selv, ikke har lov til... Det er det som står i ingressen til Kranglesiden.

 

Dere bør i allefall kunne begrunne hvorfor dere velger å slette tråder, ikke bare fjerne dem uten at vi som deltar i diskusjonene får vite noen ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har flere brukere som forsurer miljøet på våre nettsider, og du er periodevis en av dem. Vårt tiltak i slike situasjoner vil ofte være å slette de innleggene en bruker har skrevet i en periode. Dersom man stadig overskrider grensen for vanlig folkeskikk, kan man ikke forvente at vi skal bruke ressurser på å finlese hvert enkelt innlegg man har postet, da må man regne med at også innlegg som er akseptable går med i dragsuget når vi sletter.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forventes at man viser vanlig folkeskikk, og det innebærer mer enn å henge ut andre brukere.

 

Vi ønsker ikke å bruke ressurser på å begrunne hver enkelt sletting, det vil være altfor tidkrevende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva moderator Hannaah, nå er jeg faktisk veldig uenig med deg. Det er ikke dr.yppert (nicket) som forsurer miljøet på krangleforumet, han krangler.

 

Det er disse anonyme, som tar for seg nick etter nick etter nick, og slenger dritt av en annen verden, som totalt mangler folkeskikk.

 

Det skal jo være et krangleforum, ikke sant? Ikke et mobbeforum, eller?

 

 

Hvis vi skal risikere at dere sletter tråder hvor vi forsvarer oss mot usaklige angrep fra anonyme, så er det dere moderatorer som gjør en stor tabbe. Det er flere den siste tiden som er blitt mobbet bort fra det gode selskap, jeg tenker da ikke bare på wildchild med hennes nick, jeg tenker også på marisol/mutya/fjerten/linda, begge var her veldig mye, begge er nå bare er sporadisk innom. -Og helt sikkert mange flere. De anonyme godter seg, men vi med nick savner samtaler og diskusjoner.

 

Mobbing er da ikke folkeskikk, er det???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis dere skal slette enkeltinnlegg i tråder, så bør dere i det aller aller minste sjekke hva disse innleggene svarer på, eller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du hva er veldig enig med lilja70, da jeg først kom inn på krangle kom NN og kastet seg over mitt nick. Har ikke gjordt noe der inne om jeg evt har tråkket på noen tær med saklige innlegg på mine, dine og våre.

Så må si denne hetsingen som jeg ha måtte tåle har faktisk gjort meg til å bli like ufin i skrivingen til NN, hvorfor skal jeg sitte å godta NN slenge med kjeften på den måten til meg og resten som står på lista til NN?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke den eneste tråden, så lenge som jeg har vært på kranglesiden har det vært NN som har slengt med kjeften i allefall annehvert tråd jeg har startet og andre innlegg jeg har svart på, skal man ta på seg den tiden å hente opp dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sletter alle hetsetråder som vi kommer over , ofte som følge av konkrete tips fra brukerne. Vi ønsker ikke disse personfokuserende innleggene, og sletter som følge av det hele tråden.

 

Etter min erfaring virker det preventivt mot denne type destruktive krangler, at hele tråder fjernes. Det gjør det mindre attraktivt å bruke energi på å skrive slike innlegg.

 

Når det gjelder dr.Yppert sine innlegg så har vi mottatt mange klager på dem, og jeg kan ikke se at vedkommende har blitt dårlig behandlet av oss.

 

Måten dere kan bidra til bedre miljø er ved å tipse oss om hetsetråder - samt unngå å delta i disse trådene. Den mest effektive måten å tipse oss er på mail til [email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har slettet flere slike hetsetråder mot deg. Du bidrar så avgjort ikke konstruktivt dersom du benytter dette som et argument til å delta i hetsing av andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan Moderator sitte her inne å forsvare hets fra anonyme! Selvfølgelig er det fult forståelig at "noen" reagerer på mitt språkbruk der inne, men som i 100 % av tilfellene så omhandler mitt "utidige språk" forsvar mot en eventuelt flere anonyme som faktisk bryter DiBs regler om personhets og trakkasering av medlemmer. Det ville ALDRI i min villeste fantasi oppstå en situasjon hvor jeg ville bruke det samme språket eller "angrep" mot mødre, barn og fedre på disse sidene. Vi har et stort problem både inne på DiB og Barn i magen forum at det finnes noen anonyme som KONSTANT angriper personer som både har lagt ut informasjon om seg selv og sin familie. Det ser ut for min del at denne/disse anonyme har et bedre rettsvern her inne på sidene enn oss som bruker nick. Dere sitter faktisk her å sensurer helt normale samtaler jeg og enkelte brukere har der inne på kranglesiden hvor mine svar blir visket bort. Hvis det finnes en regel på dib som sier at språkføringen fra oss med nick og profil ikke skal benytte ord og utrykk som i følge bibelen er syndig, så bør du heller som moderator legge til disse "nye reglene" i klar tale på kranglesiden. Fjærn den hersens anonymknappen, og personer som driver med regelrett persontrakkasering inne på DiB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amen! -Og da spesielt til siste bisetning!!!

 

Kan jo gå inn nå og sjekke hva anonym har lagt inn av nick-tråder, Riga, Linda og flere blir hengt ut allerede i overskrifta.

 

-Men sletter de dem???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå tror jeg ganske sikkert at jeg ikke har brukt stygge ord som fi..., pi,, osv, slik som en del NN gjør. Har prøvd gjendtatte ganger å få noe svar fra NN om hvorfor, har spurt om jeg har tråkket på noen sine tær, men får aldri svar og jeg har i lang tid annsett meg selv som en som har svart tårlig greit på særiøse innlegg av NN.

Ikke nok med det, med de trådene jeg hopper over som ANGELICA står som overskrift og dritt i innlegget dytter NN opp gang etter gang for de får ikke svar av meg. Sant som du sier mange tråder har blitt fjernet PGA NN!!

 

Det er heller lite hyggelig å føre en greit tråd med "kjente" også må en NN hoppe inn med noe dritt. Man må få lov å reagere på slikt.

 

Ikke bare meg og de på krangle, gjentatte ganger hvor NN nevner mange skravlere på krangle også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp slettet deler av en tråd hvor du i en diskusjon uten noen grunn begynner å slenge dritt til en annen om utseende osv.

 

Inntil du holder deg innenfor normale rammer mht å vise hensyn til andre brukere, vil du jevnlig kunne oppleve at vi sletter alt du har skrevet. Som tidligere sagt vil vi da ikke bruke tid på å vurdere hvert enkelt innlegg.

 

Du er selvfølgelig langt fra den eneste brukeren vi har som lager trøbbel, og vi jobber også med å få disse til å "oppføre seg".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden omhandlet muligens den verste av de anonyme brukerne Moderator. Her er du faktisk i gang med å innføre nye regler på forumet. Hvis du konkret har en tråd som jeg angriper personer (med nick) som er ulovlig så vær så god!! Håper virkelig at dere som sitter i dette såkalte "moderatorpanelet" er enig i disse besluttningene, for dine svar minner heller om at du gjør dette ut av religiøse synspunkter. Altså din personlige mening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvfølgelig ikke noe mer akseptabelt å slenge dritt til andre brukere selv om de bruker anonymknappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det betyr at hvis jeg bruker anonymknappen der inne, så er jeg velsignet til å slenge så mye dritt jeg vil? Den er jeg faktisk ikke med på, da trakkasering og mobbing mot personer som har profil og som står frem med nick ikke burde forekommet. Tror dere bør revurdere lovligheten der inne snarest moderator.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke slik at man kan si og gjøre hva man vil selv om man er anonym, det er vår linje og det er det moderator Hannah også gjør. Hun gjør en super jobb her inne og det er ikke å forvente at alt skal debatteres eller forsvares på noe som helst slags vis. Vi kunne nok ha ansatt minst tre moderatorer til hvis vi skulle diskutere hva som er riktig å slette og hva som ikke skal slettes. Det er vår avgjørelse og ferdig med det.

Ha en fortsatt god dag!

Vennlig hilsen jordmor Siri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke du forstår helt hva jeg mener Jordmor Siri. Hvordan er det egentlig mulig at dere lar anonyme (ikke bare på kranglesiden) drive med regelrett trakkasering av personer med nick uten at dere setter ned foten? Selvfølgelig er det mulig å legge inn tråder her inne 14 ganger daglig pga av anonym hets mot personer. Problemet løser seg ikke med å bruke viskelær eller slette tråder, men å finne ut hvem det er som trakkaserer. Ta for eksempel disse 2 sitatene fra kranglesiden:

 

DrYppert.. : Dra pikken ut av ræva di, og kom deg til barnehagen ;)

Anonym

 

Er ikke yppert en dame da?

Ingen mann ville vært så hormonell, hårsår og bitchy som den personen.... men mulig han/hun er midt i en kjønnsoperasjon eller noe. En dame med penis kanskje?

Anonym

 

Det er ikke meningen at tråden skal viskes ut, men den samme anonyme personen driver med regelrett trakkasering der inne. Dette er vel ingen ting i forhold til hva andre brukere er blitt utsatt for, og som har meldt seg ut av forumet pga den/de samme anonyme.

 

Disse "glosene" ble tilfeldig valgt ut av denne tråden:

 

http://www.dinbaby.com/forum/thread/8685067

 

Ta heller for dere de anonyme hetserne, fremfor å elliminere bort svarene vi brukere gir tilbake til denne gruppen.

 

Kan tenkes at dere måtte ansette flere moderatorer i fremtiden hvis vi med profil og nick skulle rapportere hvert eneste innlegg:-)

 

Det kan tenkes at du vil si at jeg ikke er bedre selv, men mine svar er til de anonyme og ikke brukere med nick. Altså vi følger spillereglene angående trakkasering og hets der inne.

 

mvh

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har ingen som helst krav på forklaring på hvorfor moderatorene gjør som de gjør.

 

Tror dere moderatorene på VG Nett og andre steder bruker arbeidsdagen sin på å forklare leserne hvorfor de gjør som de gjør?

 

Skjerp dere!

 

Dere høres ut som unger i barnehagen som løper og sladrer hver gang noen sier noe dere ikke liker.

 

Og Yppert - du er jo den som stikker hodet MEST frem på Kranglesiden - og den som slenger mest med leppa - du kan ikke bli overrasket over at folk tar igjen mot deg.

 

Er du 5 år?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...