Gå til innhold

Nattavvening...noen sp.m.(samme som juli-klubben)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte i natt....hun ville ikke roe seg med vannet. Og pappaen tok hun opp og bysset hun til hun sovnet igjen. Det gikk kjempefint og hun sov da 3 timer til.

Men er det greit å bysse når en skal avvende nattmåltidet?

Og når hun våknet kl.8 (vanligvis 7 med bæsjebleie) Så virket hun ikke sulten engang, spiste litt skive og 70 ml mme

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bør vel prøve uten å ta opp, men ikke lett. Tassen kom opp i sengen vår første natten. Ville ikke roe seg uten.

Kanskje hun ikke var sulten hvis hun spiser mye på dagen. Da er det jo veldig greit å ta nattavvendingen ettersom det tydeligvis ikke er sult som river henne. Lykke til i natt.

Skrevet

hei hei

er i samme situasjon som deg om dagen, vi driver også på med nattavvenning, vi er ferdi med natt nr 4 nå og jeg syns det går bedre og bedre.

de 2 første nettene våknet han 2-3 ganger, fikk vann på flaske. ble ikke veldi glad for det men smakte på det og sovnet omsider igjen etter en del klaging. natt nr 3 sov han uten og våkna fra kl 2330-0545 noe som bare var helt deilig. i natt som var våknet han også 2 ganger, ene gangen sovnet han igjen andre gang fikk han noe vann

dere må nok selv avgjøre om dere vil ta henne opp og bysse henne i søvn. selv tenker jeg at jeg vil ikke han ska legge det til en vane, så her får han ikke komme opp. men det er helt opp til hva dere ønsker og tror selv..

nattavvenning er ikke noen enkel sak, men så deilig når vi er ferdi.

jeg kjenner jeg er kjempe glad når klokken er blitt 6-7 og han kan komme opp i min seng. =)

uannsett, lykke til videre. dette klarer dere!!!! stå på !!!

stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...