CC_68 Skrevet 17. mars 2007 #1 Skrevet 17. mars 2007 Han sover ute i barnehagen. Og vognen han har blir for liten (kort og trang) til neste vinter. (teutonia y2k) Samtidig er vil han da nærme seg 3 år, og jeg vet ikke hvor mye han kommer til å sove. Vi har gangavstand til barnehagen, så at den skal være liten sammenlagt er ikke ett hensyn og ta. Er litt ergelig å måtte gå ut å kjøpe ett stort drog til minimalt bruk, nå som jeg heller ville kjøpt en lett og sporty trille. Så hva slags vogn er lang nok til å kunne legge en 3 åring m/pose. Og som skal koste så lite som mulig..? Noen tips?
lbml Skrevet 17. mars 2007 #2 Skrevet 17. mars 2007 Hva med å finne en brukt simo vogn? De er lang og bred nok til å ha pose i vil jeg tro. Gutten min er blir snart 3 år og hadde sikkert sovet bra i den han. Vi har en annen vogn vi bruker til han, en troll sportsvogn (han sover sjeldent i den, da ryggen ikke kan legges helt ned, og i barnehagen sover han inne) Jeg har en simo vogn i kjelleren som jeg skal kvitte meg med. Men jeg vil ikke sende den, og jeg bor i trondheim.
Løvemor79 Skrevet 17. mars 2007 #3 Skrevet 17. mars 2007 Vi har også en brukt simo vi vil kvitte oss med, og det er mange på finn.no f.eks også. Jenta mi på 2 år har sovet i den i barnehagen. Da kunne den stå der hele uka, siden vi ikke brukte den ellers.
Gjest Skrevet 17. mars 2007 #4 Skrevet 17. mars 2007 Hadde nok satset på en Simo sportsvogn,ja..de er store..
mommytil2gutter Skrevet 18. mars 2007 #5 Skrevet 18. mars 2007 Easy walker sky har 115 cm ligge lengde men er ikke billig. Greit hvis du skal ha flere barn da.
Galskapens overhode Skrevet 18. mars 2007 #6 Skrevet 18. mars 2007 Finn deg en brukt easywalker.. kjøpte til jenta mi pga lengde selv. Kunne bruke den enda da jeg lånte den bort nå i vinter.. Jenta mi var da 105 cm og 20 kg.. Jeg har posen som hører til easuwalker, hun satt på et skin oppi den og med et teppe over seg. Var aldri kald selv ned mot 15 minus..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå