Gå til innhold

Var på ferie hos svigers uten min mann:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok faktisk med meg min datter, satte meg på toget fra bergen og dro til svigers i Oslo. Dem ble kjempe glad for å få besøk av oss. Dem ser oss max 3 ganger i året så det var stas...

Der får vi all service i verden, jeg føler meg litt dum og sier at jeg kan jo gjøre noe jeg også for å hjelpe til. Som eks sette inn i oppvaskemskinen etter meg når jeg har spist frokost.hehe. Hun er der med en gang.

Den ene dagen var vi ute i byen, hun spanderte klær på vesla som jeg fikk plukke ut til en viss sum...Og etterpå spanderte hun lunsj på oss.Eller meg, vesla er bare 11 mnd så hun satt å tygget på en skorpe..

Dem er helt super, viss en ser bort fra at dem drikker alt for mye..Til og med i ukene..( som faktisk er blitt et ganske stort problem for oss, men det er en annen lang historie)Vi var der i 5 dager før vi dro hjem igjen..

Er dere imponert?hehe, at jeg drar på ferie til sviger alene..Har hørt det fra mange at jøss, det hadde dem aldri gjort...HADDE DU?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde IKKE dratt på ferie med mine svigers, men det er jo ganske forskjellige fra dine. De virket jo veldig snille:) Du er heldig:)

Skrevet

Jeg har nett vert hos svigers i fem dager med ungene, alene uten gubben. Aldri mer!!! Må si dine virket no snille, og som hun over meg skriver, du er heldig!

Skrevet

IMPONERT!

Det er ingenting galt med mine svigerforeldre, bra folk.

Men jeg blir dødssliten av å være sammen med dem for lenge av gangen allikevel.

Bra å høre at dere hadde det så koselig.

Skrevet

Det er ikke noe problem har gjort det flere ganger og hun kommer til oss selv om sønnen hennes ikke er hjemme. Hun bor langt vekke så når hun kommer eller vi drar til henne er vi minst en uke hos hver andre. Hun er verdens snilleste svigermor. Når bare vi er der får vi ikke lov å gjøre noen ting og vi får beskjed hver kveld at det er bare å sende ungene ned når de våkner så vi får litt søvn, hun sier at hun kan sove når vi er reist. Når hun er hos oss har ingen vært i barnehage/sfo fordi hun vil være mest mulig med barnebarna sine. Da kommer jeg stortsett hjem til ferdiglaget middag og klesvasken brettet og klar til å sette i skuffer og skap. Hver morra spør hun om det er noe hun skal gjøre for meg angående husarbeid. Hun går ikke i klesskapet vårt og skuffer uten å spørre om tillatelse, tør nesten ikke å gå inn på soverommet vårt. Jeg vil nok mene at jeg har verdens snilleste svigermor og jeg gleder til å få besøk av henne og dra til henne også. Skulle ønske at hun bodde nærmere også. Vi driver å planlegge en tur til Egypt med henne neste år og til høsten skal hun kanske bli med meg til foreldra mine(bor i et annet land) får å feire 80 års dagen til mamma. Svigermor er 73 år.

Skrevet

Ja, det har jeg faktisk gjort. Jeg vant billetter med Norwegian en gang for noen år siden, og tok med meg jentene (gutten har kommet til etter det) og reiste på besøk til svigers, uten gubben.

Og jeg gjør det gladelig igjen, om jeg får anledningen.

Jeg har helt toppers svigerforeldre, og har alltid blitt møtt med åpne armer, og følt meg veldig velkommen hos dem. Og ungene forguder dem. Bare så synd vi bor så langt unna at vi kun ser dem 1-2 ganger i året.

Skrevet

Ikke noe problem å dra på besøk til svigermor og mannen hennes uten sambo. Var der alene ei helg i høst før vi flytta sørover og jeg gjør det gjerne igjenfor de er verdens koseligste!

Skrevet

Hmmm, faktisk litt usikker..

Jeg har supre svigerforeldre, men har nok det samme problemet som mange andre - nemlig en overstadig tussete svigermor :o)

Jeg tror ikke et par dager på samme sted hadde vært noe problem, men jeg tror faktisk ikke jeg hadde orket en uke.. Selv om jeg stoler 100% på de og svigermor er livredd for å gjøre noe "feil".

Skrevet

svierforeldrene mine bor rett i nærheten av oss og svigermor kommer stadig på uanmeldt visit. Skulle gjerne hatt en uke ferie vekk fra henne og hadde aldri reist på ferie med henne!!!!

Skrevet

Hadde ikke hatt noe problem med det. I fjor sommer bodde de en uke hos oss mens sambo var offshore.

De er veldig hyggelige folk. Nå bor de ca 20 min unna oss, men vurderer å flytte til andre kanten av landet. Håper ikke de gjør det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...