Gå til innhold

når fortalte dere at dere er gravide?


mirceling

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg som skulle holde kjeft fram til 12 uke, der tok vi skammelig feil. Denne mnd skulle jeg og mamma bestille bryllupskjolen min og ordne med målene til skredderen....thja...fant jo ut at jeg er gravid og kan jo ikke kjøpe en kjole til 12000 kroner hvis den ikke passer. Så mamma masa og masa om når vi skulle dra å ordne kjolen....det bare datt ut av meg....mamma jeg er gravid! Hun ble jo happy så alt gikk jo i surr for ho. Måtte jo si det til pappa også da siden mamma visste det...kunne ikke la henne gå i seks uker uten å få snakke om det med pappa. Så derfor ble det at vi måtte si det til foreldrene til min samboer også. Siden foreldrene visste det, måtte vi også fortelle det til våre søsken, bortsett fra minste søstra til min samboer som er bare 8 år.....lang ventetid på henne :) Pluss at vi har sagt det til hver vår venn....jada så det er jo ikke så mange igjen hehe, men nå har alle lova at dette skal være hemmelig til i uke 12-14 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg kommer til å fortelle det til noen før jeg begynner å få mage(om jeg får da...) Har mista 2 ganger,så tar ingenting for gitt! Dessuten er det gøy med sånne hyggelige hemligheter!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsøker å holde det hemmelig ei stund til, men det er veldig vanskelig når svigermor lurer på hvorfor jeg ikke er på jobb om dagene! Blir mye lyving av dette, så har vurdert å bare si det til den siden av familien. Min familie bor så langt unna at de ikke lurer så fælt på alt mulig. Hadde egentlig tenkt å fortelle det til familien i påsken, da er jeg begynt på uke 10. Blir nok avslørt når jeg takker nei til rødvin og øl på det tidspunktet uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke fortalt det til noen enda, men herregud så lyst jeg har!!:o)

tenkte å vente til aprilmåned var over, da er jeg rundt 12. uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har sagt det til mamma, pappa og søskna mine..Jeg hadde en MA sist..Og derfor syns jeg det er godt at de vet. Om det skulle gå galt liksom. Men satser på at det går kjempe fint!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja jeg har fortalt det til alle nå!!!

har den meningen at hvis du skulle miste å holder det hemmelig så skjønner ingen hvorfor du ser så lei å sliten ut sånn plutselig!!! så må du uansett fortelle at du var på vei!!! så da er det bedere å fortelle det når det er en god nyhet enn når det har blitt en dårlig nyhet!!!

 

så er jeg heller ikke så god til å holde hemmligheter om meg selv!!!hi hi!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...