Gå til innhold

så skinner sola igjen ;o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

å jeg sitter inne....

men sola skinner inni meg også.i dag har jeg en fin dag.gode minner,fine bilder og enormt god venn som sender pm og mld til meg ;o)

fikk mobilbilde fra dåpen.av dåpsungene og oss foreldra.det varmet.gjorde godt å få det =))

klompen måtte til lege i går kveld han.er tett og puster dårlig.men med parapparat og medisiner er han bedre i dag.det vi lærte for 10år siden sitter ennå i.så medisineringa gikk som en drøm.ble ikke redd engang.

vurderer å skifte nick til rullebulle,for han ruller rundt hele tia.babygymmen er rett som det er på god fart over gulvet.den hindrer slett ikke,hehe.

ha en fin dag da.jeg skal temme støvsugern,for den vandt i går,men får ikke vinne i dag !!!!

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så godt å høyre at du har en god dag, med sol både inni deg og utenpå!

Livet skulle inneholdt nesten berre sånne dagar! c",)

Arti når dei små virkelig begynner å bevege seg, her er det spennande for kvar dag, vesla som hittil har skua seg bakover når ho ligg på magen er no begynt å løfte på rumpa og står å `gynger` liksom, snart klar til å krype kanskje? Ho er sju mnd i morgon, so det skjer nok mykje spennande framover.

Håper rullebulleklompen din blir fort frisk!

God helg fra vest!

Skrevet

Jeg kjenner jeg blir så glad når jeg leser dette:-)

Det er godt med de gode minnene, og de er heldigvis de som er sterkest i lengden:-)

Flott at du ikke ble redd igår, husk at du er STERK!!!

Ha en flott dag videre, med minner, sol, små og store, og du...........den støvsugeren.........drit i den da vel......tjohei;-)))

Skrevet

jepp...jeg har maaange minner ;O)

var klompen som ikke ble redd.jeg var mer eller mindre nervevrak noen timer,hehe...liker ikke at ungene sliter med pusten.pjøyh

å klattis...jeg har virkelig gjort det.....dreit i den støvsugern,atter en gang ;o) den skal nemlig jeg tvinge på mannen når han en gang kommer hjem igjen.lure meg =0)

juhuuuu ;o)

Skrevet

Sol ute, sol inne ;-)))) Godt at du har det bra! Og stor godbedringsklem til Rullebulle!!!!

Skrevet

Håper den gode følelsen har fortsatt i dag også!! Ha en god søndag!

Skrevet

Ble glad da jeg så at du hadde en fin dag,både ute og inne:) Håper det går bedre med pusten til lille "rulle",har hatt unger med falsk krupp og astma her i huset så kjenner til hvor ekkelt det er. Nå er knott 11mnd og har enda ikke vært tett i pusten,så nå håper jeg på at vi har fått en uten luftveisplager:) Håper søndagen blir en fin dag,og kan bringe solskinn:)

Skrevet

hadde en fin dag.var godt det.å kunne føle inni seg at man var glad,om så bare for noen timer.

gogutten ble værre.hosta å hosta.til det kom opp seigt slim.så vi vurderer lege i dag også,men vil se om vi kan klare å løsne det mer med dunk.lærte noen knep av sykehuset for ti år siden.så med både inhalasjoner og lette dunk over lunger med mer,så skulle det vel løsne.

men tror du ikke mamman å sitter med det samme da?hehehe.men jeg får løsna det med å hoste.så typisk meg.kan ikke holde meg frisk mer enn en mnd av gangen.blæh ;o) å jeg fikk ny astmamedisin,så jeg er berga.nå sover klompen.puster lett,siden rommet er kaldt.

å i dag skal jeg støvsuge...hehehe....helt sikkert !!! søndagen kunne vært bedre.for kaffetraktern min gikk til adundas..grøss...men vi har presskanne,så jeg får min daglige dose alikavell ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...