Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 17. mars 2007 #1 Skrevet 17. mars 2007 Skjønner ikke helt hvor dette skal ende! Jeg er fortsatt 2 kg under startvekta, men kulen på magen har blitt diger og jeg er kun i uke 18. Det er jo søren i meg hele 5. mnd igjen. Vi traff et vennepar i går og jeg var nesten like stor som hun som er 2 mnd lenger på veg. Jeg jobber i kasse og kundene har begynt å spørre meg når jeg skal ha baby, så det er ganske tydelig! Synes egentlig jeg spiser for lite, pga dårlig matlyst, ikke heller jeg i meg brus eller snop heller. Magen kan vel vokse litt i rykk og napp, så jeg håper inderlig at det er grunnen...det var jo bare en der inne!
Duracellgirl*prøver* Skrevet 17. mars 2007 #2 Skrevet 17. mars 2007 så gøy da.. legg inn bilde i profilen da. eller om du hari albumet så rediger profilen din og hak av at du vil vise link til albummet ditt fra profilen.
*RutIetutt* Skrevet 17. mars 2007 #3 Skrevet 17. mars 2007 Har det på samme måten...er 21+4 idag og ser høygravid ut føler jeg...alle spør når jeg skal ha og blir så overrasket over at jeg ikke skal ha før i juli...da blir neste spm om jeg skal ha to...ikke så gøy -selv om jeg er stolt sv kulen min og elsker å være gravid, så er det ikke noe gøy å få sånne kommentarer som at "oj, da er du dobbelt så stor som jeg var når jeg var like langt som deg" ol. ( Har bare lagt på meg to kg, men det skjønner jeg helt ikke. Får satse på at det stopper opp litt...var stor med forrigemann også, men det var mer mot slutten at det vokste veldig. Hadde mye fostervann da, så kan jo være det denne gangen også.
Duracellgirl*prøver* Skrevet 17. mars 2007 #4 Skrevet 17. mars 2007 du er en uke lengre enn meg du.. har du bilde av magen???
*smula* Skrevet 17. mars 2007 #5 Skrevet 17. mars 2007 Her kom gravidmagen plutselig i uke 17. Og den vokser og vokser. Har måttet kjøpe nye klær de siste ukene, før uke 17, funket det bra med de gamle. Det er kanonfart på magen, ser tydelig forskjell uke for uke. Skal den fortsette slik i 20 uker til, kommer jeg til å sprekke Men synes det er litt stas også jeg. Mye bedre enn da jeg bare så ut som jeg hadde spist litt for mye snop.
mammarie Skrevet 17. mars 2007 #6 Skrevet 17. mars 2007 hehe, må bare si at jeg misunner dere jeg:) Jeg er 26 uker, og en bekjent sykepleier spurte meg nylig om jeg nettopp hadde født!!! etter å ha glodd på magen min kjempelenge. Nesten litt flaut. men men får vel bare prøve å se positivt på det. uansett- KOS DEG MED MAGEN! tenk at nurket ditt ligger å viser seg litt frem og informerer om at han/hun er på vei!=)
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 17. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. mars 2007 Nei, er ikke så moro å svare at babyen kommer i august. Er jo kjempelenge til. Vi har ikke tatt noen magebilder enda. Tenkte å få gjort det i løpet av helga. Skulle nok ha begynt før, men er i hvertfall kjekt å ha et bilde fra UL-uka. For ettertida kan vi si at sånn så du ut og så stor var magen
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 17. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 17. mars 2007 Jeg har jo gledet meg til å få mage, men samtidig er det litt fremmed og rart når den først er der. Er liksom ikke meg sjøl lenger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå