Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha dåp om ca en måned og da vil snuppa nærme seg ett halvt år. Trenger da en kjole å skifte i etter det mest høytidelige er over. Noen gode tips om hvor jeg kan få tak i fin kjole? Liker ikke typen prinsesse kjoler... ikke syntetiske klær, men noe i bomull eller ull.....har vært på nett og leita litt, men finner ikke noe som faller i smak. Mange som er fra ett år og oppover....

ikke så mange butikker her jeg bor, så det er greit å handle på nett :)

Noen med gode tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette kunne jeg og godt tenke meg å finne ut av :) Skal sjekke de nettbutikkene jeg har på bookmarks selv, og så kommer jeg tilbake til det hvis jeg finner noen fine! Barnegarderoben har mye fint, men det er mest syntetisk.

Skrevet

Oki! :) fine greier. vi høres!

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

shit, jeg tror ikke de sender andre steder enn i england.. veldig irriterende

Skrevet

Tulla hadde kjole fra Acessories eller hva den nå heter =0) er bare sååå fiiin =0) Der har de bare de vakreste kjolene=0)

Skrevet

ai ai Mye lekkert!

Takk jenter! :) !

Skrevet

Ingen årsak :) jeg bor også litt grisgrendt til, nettshopping har blitt et must siden vi flytta hit :) Frosk i hagen-sida er forøvrig en favoritt hos meg.

Skrevet

Hei Ka-ping!

Takk for fine tips!

Ja, Frosk i hagen var absolutt bra! Veldig fristende å handle på nett, og veeeldig enkelt! :) Svir litt i pengeboka inimellon men pytt pytt....

Skal du handle bra leker vil jeg anbefale deg å gå inn på sprell.no. Bra kvalitet og stort utvalg.Men som normalt : Alt som er fint koster....

Skrevet

spørs jo litt hvor du bor da :) i oslo er mulighetene mange. Mitt yndlingsmerke når det kommer til kjoler heter amaya (dette får du kjøpt blandt annet på junior på sandvika og triaden eller mari carmen i ski) Jacadi har myyye lekkert og martine barneklær har også fine kjoler gitt. Så noen nydelige kjoler sist jeg var innom fru lyng også.. Jeg har skikkelig kjole mani så snuppa har endel kjoler hehe :)

Skrevet

Mami 87: jeg og havsula bor litt grisgrendt til - dårlig med butikker i nærheten. For min del er nærmeste barneklesforretning 30min kjøring unna (de har elendig utvalg, bare noen få plagg) neste er 2 1/2 times kjøring unna... dermed er internett vår gode venn, hehe :)

Skrevet

åååå så kjedelig da :( så ikke at det sto at hun ikke bodde så heldig til før nå jeg :)

Skrevet

hehe, det er derfor vi er litt nett-freaker jeg og havsula... blir litt langt å reise inn til Oslo bare for å shoppe liksom :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...