Gå til innhold

Han er så voldsom.. Fler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han slår i ansiktet og lugger i hår.. Noen som vet hvordan få han til og slutte? Fler med barn som er sånn? Han er 8,5 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min synes også det er gøy med hår og neser. Han vil veldig gjerne dra i dem. Han slår også masse. Jeg tror dette er ganske vanlig... Måten vi prøver å minimere dette på, er å ta hånden hans forsiktig men bestemt vekk og si ikke dra i nesa/håret/slå, vennen. Så tror vi at det blir bedre med tida. Tålmodighet er nok nøkkelordet i sånne situasjoner

Skrevet

jeg tror alle barn går gjennom en slik fase. Han gjør det ikke for å være slem , han vet jo ikke bedre. Tror du rett og slett bare må holde hendene hans når han gjør det se han inn i øynene og si litt strengt og bestemt nei. Var hvertfall det søsteren min gjorde med sin sønn, han slo masse, nå er han verdens snilleste gutt på 6 år =)

Skrevet

Min han grafser tak i ansiktet, og så tar han nakken i samme slengen..eller håret.. Ikke no godt nei.. Når jeg sier au au au.. så syns han det er kjempemorsomt! Det er jo ikke så rart de gjør det da, de griper jo etter alt annet, leker, telefonen ååå den er morsom, og så så fiiiin lyd..:o) Slutter vel forhåpentligvis å klipe og etterhvert som de blir større..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...