Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. mars 2007 #1 Skrevet 17. mars 2007 er kanskje det jeg skal satse på i fremtiden, når jeg blir eldre og ikke gidder stå tidlig opp og gå på jobb:-) Men rett og slett gjøre det jeg liker, lage mat, prate med spennende mennesker, ha barn og forhåpentligvis barnebarn rundt meg, gjerne naboens med.......en moden dame med smilerynker i hele fjeset og et godt fang å hvile i........deilige dufter fra grytene, kjøkkenet og tavernaen er bygget i strå og hengekøyene skal henge svalt til i skyggen, der kan alle som vil få en liten hvil eller gyngetur........kalde deilige drikker, god kaffe, chillout musikk, hyggelige konserter, et sted å stikke innom på vei til og fra andre aktiviteter........nært sjøen og solens avskjed på kvelden..............sukk............og når jeg leser nyhetene i dag, så ser det jammen ut som om det kan bli virkelighet en gang, her i landet........ http://www.dagbladet.no/dinside/2007/03/16/495259.html
Superlis Skrevet 18. mars 2007 #3 Skrevet 18. mars 2007 Jeg vil gjerne være hos deg......jeg og......)))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. mars 2007 Alle er hjertelig velkomne til å drive den lille tavernaen sammen med meg, store og små i skjønn forening:-) Det gleder jeg meg til:-))
Gummelillan Skrevet 18. mars 2007 #5 Skrevet 18. mars 2007 Bestiller bord tvert, jeg ;-))) Håper likevel at forskere tar feil og at vi må dra litt lengre avgårde for å få realisert planene, men...
Karomamma Skrevet 18. mars 2007 #6 Skrevet 18. mars 2007 Rett og slett en knakande god idé, men vi satser vel på Hellas, gjør vi ikke? Og da vil jeg også komme. Kan jeg det? Endaxi, para poli orea!!
Dailis Skrevet 18. mars 2007 #7 Skrevet 18. mars 2007 Jeg vil gjerne være med! Høres herlig ut. Jeg tror vel kanskje man overdriver det litt for å få folk til å skjerpe litt inn.
Tiggywinkle Skrevet 18. mars 2007 #8 Skrevet 18. mars 2007 Dette kommer til å bli bra:-) Her er jo både syngedamer,servitører og gjester...jeg kan være sengetøystryker så gjestene kan få ligge i knirkedeilig sengetøy som er tørket i sol og varme. Avdelingsmøter på stranden med tærne i vannet og et par flasker vin - i solnedgangen.... dream,dream,dream
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 18. mars 2007 Dette blir bare mer og mer idyllisk og fristende! Kom igjen jenter - flere ideer til denne tavernaen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå