Gå til innhold

hodepine,svimmel og slapp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff jeg føler meg så ubrukelig om dagen.. jeg har hatt hodepine i 4 dager i strekk nå.. holdt på å svime av et par ganger og er så slapp at jeg er helt utkjørt etter å ha hengt opp vasken og støvsuga gulvene.

Jeg har hatt den berømte influensaen for flere uker siden, og jeg kjenner også at det ikke er noe influensa..

Håper energien tar seg opp og hodepinen forsvinner snart.. åh...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff.. ikke noe godt å være sånn....

er typen din hjemme da så du kan få slappet av noen dager?? hente deg litt inn igjen... er sikkert ekstra vanskelig når man har en liten en fra før også...

prøv å få i deg litt frukt og vitaminer.. det kjenner jeg hjelper på meg, og masse hvile og søvn...

vel, håper du føler deg bedre snart da ;o)

Skrevet

ja vi er begge hjemmeværende for tiden,men han er litt lite forståelsesfull bare..og jeg har ikke energi til å starte en diskusjon på det heller så. Idag vånet jeg av sønnen kl 07.00 og han ville absolutt ikke sove noe lengre.. jeg hintet til gubben,men ikke noe særlig respons.. før jeg sto opp.. da sier han atjeg kan ligge å sove lengre. men når jeg først er våken så kan jeg like godt stå opp for jeg får ikke sovet eller hvilt meg lengre uansett da.

Gubben ligger fortsatt i senga og jeg har ikke giddet snakke med han. jeg har vaset opp og lekt med sønnen,men nå er jeg helt kjørt i hodet.

Blodtrykket mitt var fint på forrige kontroll ihvertfall.

Skrevet

Huff, har full forståelse for at du er sliten..utslitt! Det er vel nok med èn unge i huset vel!!!

Når man er to voksne så forventer man liksom at begge tar ansvar.

Sikkert utrolig slitsomt for deg å måtte være bærebjelke hele tiden.

Da vil man jo på et eller annet tidspunkt kjenne at man trenger avlastning.

Noe spesiell situasjon som har ført til at mannen din er hjemmeværende?

Skrevet

han får seg ikke jobb.. prøvd alt,aner ikke hvorfor.. men nå ser det ut som han får noe i dekkomleggnings sessongen ihvertfall, han er mekaniker.

Jeg er veldig vant med å ha det slik,men noen ganger blir det bare for mye.. og jeg har ikke noe familie i nærheten å snakke med, bare familien hans som jeg ikke helt omgås for mye om dagen.. (svigerinnen er et hespetre, som desverre ikke blir gravid selvog som tror at min sønn er hennes,og som jeg må sjule mage og alle svangerskaps tegn for så hun ikke får mer nerve problere.. osv...)

ja som du skjønner så er det litt mye akkurat nå.. hadde bare hodepinen dratt sin kos så hadde mye vært gjort.. jeg er vant med å stå på hver dag,og det er veldig vondt å ikke klare det nå.

Jeg har vært plaget med migrene før jeg fikk min sønn, men vært helt fri for det i ettertid. men nå den siste mnd har jeg hatt 2 perioder med ekstrem hodepine som varer opp til 1 ukes tid. Ingen medisiner kan jeg ta heller. Kun en dusj som fungerer pga varmen,men er like ille når jeg er ferdig i dusjen liksom.

jaja.. det var min klagedag i dag skjønner jeg, hehe.. men greit å få det ut.

Skrevet

Greit å få det ut, ja!

Det skjønner jeg veldig godt!

Har det på samme måte i dag, jeg og..

Les mitt innlegg lenger opp.. eller er det ned kanskje?

Ihvertfall føles det som om dagen er tatt på vranga i dag.

Huff, godt med ett sukk på BIM..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...